hola a tod@s!!! alguien tiene las reseñas de La Riba de escalada deportiva? me las podrias pasar por email? he llamao al refugio preguntando por las reseñas y me han dicho que antes tenian pero ahora no... y me gustaria ir a escalar alli.... las que he visto en rockfax son las mas tipicas... a mi me gustaria encontrar las vias mas faciles... de IV + a V + que me han dicho que hay por la Riba
¿Te refieres tal evz a la pared del Nas? Léete esto a ver si es lo que estás buscando...
a veiam:
La zona que demanes em sembla que es efectivament les plaques del Nas.
Hi ha un munt de vies del grau que comentes, ben assegurades i son relativament noves. Em sembla que fins i tot possa el grau a peu de via, pero no ho recordo bé.
Per arribar-hi:
Crta de Reus-Montblanc. Despres del doble carril de pujada (direccio Montblanc) ve una corba oberta i una baixada, on anuncia un radar. Aparques a mà dreta, gairebé sota el pont del TAV. Hi caben dos carros. Puges per un sender paralel a la carretera, ara en direcció Reus. Vaig guanyant desnivell per brancals i marges de pedra. Passes per sota el nas, segueixes i arribes al sector. Les primeres vies, em sembla que es diu ARRIBA EL TAV, son mes dificils (6b). A partir d´ aqui, es a dir més a la dreta, hi ha les vies que em sembla que busqueu.
Sortia algo en una info del desnivel de fa dos o tres anys.
sort
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui