La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > La Cafetería >Penjar fotos

La Cafetería

volver al indice del foro.

Thursday 7 february 2008 - 14:07:31

Penjar fotos

D´acord. Així el problema és només meu, que no sé què és això de la URL, no sé com insertar un arxiu que tinc al meu ordinador a la URL, perquè no en sé la direcció.
Sento la meua inaptitud
Gràcies i salut

(viene de Re: Re: Re: Re: Cascada de Perramó (vall de Batisielles)

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Friday 8 february 2008 - 14:49

Thursday 7 february 2008 - 15:21
Moc aquest tros de conversa a Cafeteria.

Quan punxes a ´insertar imagen propia´ s´obre una finestra on, a la part d´abaix t´ens un formulari amb el bot´d´examinar, prement examinar selecciones la imatge que esta al teu disc dur y després prems el botó subir

Un cop acabat, la imatge t´apareixerá la primera de totes

Ara nomes es questió de punxar sobre la imatge, y automaticament queda insertada en el cos del misatge.

La URL de les imatges externes es aixó, per posar la adreça de la imatge que ja ha d´estar a internet NO en el teu ordinador, per les imatges del  ordinador el proces es l´anterior
URL - Wikipedia
una URL es l´adreça que poses en el navegador, per exemple la URL de la imatge d´aqui sobre es,  http://blogfiles.madteam.net/0000000001/cuadern/1202393874_0_RanAb_musma5_prEkO.jpg o la URL de madteam es http://www.madteam.net

(Post Editado: 7-2-08 15:31:27)

Ocultar todas las respuestas      
Friday 8 february 2008 - 14:07
Hola Madveras.
Gràcies per l´interès, però continuo sense sortir-me´n, i em sap greu donar tant la tabarra.
Tot va bé fins que arribo al moment de "subir" la imagen. Se m´obre una finestra que em diu si la vull obrir o guardar a l´escriptori... i no en surto d´aquí... perquè així no la guardo pas a la web, no?
Salut i gràcies

Friday 8 february 2008 - 14:49
joooorl.. aixo te surt pq la imatge deu ser enorme y al trigar tant en respondre el servidor, peta

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies