Bones.
Dissabte vam escalar aquesta via amb l´ Alberto. Val a dir que ens la esperavem mes sostinguda i continua, pero te trams força bonics.
Per a la Lai: Duiem la teva ressenya ( molt bona per cert), pero si no et sap greu et faig unes observacions:
El primer llarg te cinc xapes. El quart llarg te un clau per al qual mola portar un mosqueto petit; si ens descuidem hem de deixar el nostre allà, a banda de que feia una palanca que deu ni do. En aquest mateix llarg, pasada la segona placa, hi ha un pont de roca precios.
El cinque llarg no es podria considerar expo. Si que ho es, al meu parer, el penúltim; fins que no xapes la segona xapa et jugues un bona faba contra la repisa, i es bastant finet. Despres allunyen, pero hi ha bon canto. Si la tornes a fer aniria a la reunio amb parabolts que hi ha mes a l´ esquerra (em sembla que es de la via Burundanga).
Per ultim: hi ha munt de xapes on el mosqueto fa molta palanca, aneu al lloro.
Apa siau.
Bones!
Ok apunto les teves observacions... com dius, segur que em vaig deixar de posar el pont de roca i les coses que comentes. Quant a lo del mosquetó petit, doncs nosaltres no vam tnir cap problema... nusé... si hi torno ja m´hi fixaré més.
Totalment d´acord amb tu que la pena d´aquesta via és la seva discontinuitat, però tot i així a mi em va agradar força. Per cert, com vas trobar el grau?? hi ha qui diu V+ obligat... nosé...
El penúltim llarg impressionant, molt bonic... encara està la fita aquesta per xapar la primera?
I el lloc per la seva orientació ideal per aquesta època... no vau tenir boira? hi havia gent? és que jo ho vaig trobar de lo més tranquil... i això també fa molt, la veritat!
Bona roca!
vam sortir per la dreta, franquejant fins a un spit i recte amunt, diria que IV-IV+. Lo de tirar recte amunt de la reunio....no et dic res!! A lo millor hi ha un canto amagat, pero no es veia, ni xapes, ni claus, ni res de res. Dubto que la sortida vagi per alla.
La baixada es fàcil...., si te la coneixes. De totes maneres diria que ara hi ha mes fites que abans, pero tot i aixi m´ estimo mes ser de nit a la canal o al cotxe.
Una vegada, practicament de nit, vam trobar uns paios sortint precisament de la Fanal Nocturn per la feixa, perduts com a cabretes i preguntant por donde coño se sale de aqui (eren de madrid)
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui