Via de poca dificultat (III+) amb un sol llarg i moltes assegurances (parabolts i quimics).
Ideal per anar amb nens, o gent que comença. Te un peur de via espaios, però sense arbres (important tenir-ho en compte els dies de calor!!!)
si voleu mes info, passeu per aqui:
http://willyesc2002.blogspot.com/2007/08/via-normal-la-portella-petita.html
fins aviat i a disfruta!!!
Hola, aquesta via normal, diguem classica, es amb la normal de la Pelada, mes amunt, las mes fetes per principiants, tenia dos burils sense chapa y un spit antics, y la par superior mes dreta y descomposta, obligaba a abandonar a molta gent, al sentir el buit al peus, al 24-03-07. vaig re-equipar la via en Parabolts y chapes, Jordi Pazos "Brasil" y Pili Martinez.
ara amb el "abuelete" pensem seguir re-equipan arestes brucs y vias pitonisses a Montserrat.
Jordi.
Molt bona feina!!! ja està be que algú pensi amb els que comencen!!!
Anims a continuar aquesta tascaque permet que tanta gent pugui gaudir de l´escalada!!!
PD. Ja informareu de que aneu reequipant!!!!
Fins aviat.
Willy
Ho sento, però no estic d´acord amb el reequipament que heu fet d´aquesta via. De fet, ara la via que hi ha per on anava la Normal de la Portella Petita és una via diferent a la que hi havia allà fa un temps.
Per allà es passava perfectament. Era la primera via que vaig fer de 1r a Montserrat, el 1r dia que escalava a Montserrat. No anava massa rodat que diguem... Uns anys més tard vaig veure un escalador de 70 anys fent aquella via de primer. Clar que, davant les nostres limitacions, és més fàcil deformar la via. Si voleu equipar vies per iniciació ho podeu fer a altres llocs, però primer crec que hem de respectar una mica les vies clàsssiques, encara que siguin un III+.
Ara què passarà? És qüestió de temps que algú que ho vegi s´emprenyi, pugi allà amb martell (de primer) i aixafi tot el que hi ha, quedant una bona guarrada. I per la paga després no quedarà cap assegurança a la via, que segurament és com es va obrir originalment. Amb la qual coses haureu perdut el vostre temps i els vostres diners.
P.D: Potser no hauria d´haver publicat aquesta resposta al llibre de piades, però és una resposta directa a una intervenció d´aquí.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui