La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >A la Pica per la punta Gabarró

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 14 july 2006 - 15:54:22

A la Pica per la punta Gabarró

Hola,

Ens agradaria pujar a la pica d´estats, però no ho volem fer per la via normal, volem pujar fins a la punta Gabarró i després cap a la pica, he llegit sobre el pas desde gabarro a la Pica, y m´agradaria saber la dificultat que hi ha!! volem pujar les motxilles y fer vivac a la Pica!! que us sembla, es molt aeri!!! i perillós!!

Moltes gracies.

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Monday 17 july 2006 - 20:01

Friday 14 july 2006 - 16:09
A poc que estigueu avesats a crestejar, no hi heu de tenir problemes. Sols cal que estigueu al cas cap a la meitat de la cresta en passar a la vessant que dona vista al Montcalm, just quan la cresta es redreça massa. Després de canviar de vessant hi ha algun pas una mica aeri, sense arribar a complicar-se gaire. De tota manera si porteu algú poc avesat a muntanya no estarà de més que porteu una corda per assegurar el pas. Que ho disfruteu.
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 14 july 2006 - 16:12
Això de les dificultats sempre és una questió molt i molt relativa. Per si et serveix, jo hi vaig portar un company des de la Pica. No està gaire acostumat a fer muntanya, i la Pica era el seu primer "tresmil". Vàrem anar a la Punta Gabarró, per tornar després a la Pica. Va considerar que no calia que treiés la corda de la motxilla, i va superar els dos passos compromesos sense cap dificultat.

Crec recordar que anant en direcció a la Pica s´ha de donar la volta a un roc, en un pas un xic aeri, pero sense excessiva dificultat. Després hi ha una petita canal, amb presa poc abundant, potser no tant aèria, però potser amb un xic més de dificultat. Les motxilles no haurien de suposar cap dificultat afegida, si no és que les porteu molt i molt carregades.

Però, potser un altre que no hi estigui acostumat trobarà que aquests passets són difícils de païr. Hi havia una parella. Ella no ho veia clar, i és vàren encordar, en un pseudo-ensamble, amb uns 3 metres de corda entre els dos. Vaig trobar més perillós aquest ensamble tant precari que no pas la roca. I ella segurament, ingenuament, es sentia més segura així...

Monday 17 july 2006 - 20:01
Hola,

jo aquest cap de setmana vull fer el mateix i també tinc els mateixos dubtes, hehe.
Però jo si he escalat i he fet alguna cresta/grimpada més.

Es podria comparar al pas de Mahoma de l´Aneto (que si l´he fet sense gaire dificultats)? És més aeri i complicat o fa menys por?

I sobre el vivac, jo el faré als estanys, sabeu quina temperatura aproximadament fa? És per portar-me més o menys roba i quin sac.

Moltes gràcies!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies