La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Accés a Cortalets per pista de Vilerac.....

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 19 july 2007 - 09:12:17

Accés a Cortalets per pista de Vilerac.....

Hola populi!! Voldriem fer un petit "tour" pel Canigò i voliem saber com estan en aquestes dates els accessos al refugi de Cortalets per la pista de Vilerac...Tambe s´agraeix saber l´estat de la mateixa.

Gracies

Salut

Peluo

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Thursday 19 july 2007 - 14:11

Thursday 19 july 2007 - 12:13
La pista es força dolenta ( 4x4 segur)  i molt estreta amb grans pendents , i em sembla que a  l´estiu la tanquen als privats per deixar pas als taxis que es el tram que utilitzen per pujar des de Prades. Es molt mes tranquil i segur pujar per l´altra pista, que em sembla que surt de Taurinya, està en molt millor estat per cotxes normals i es mes ampla per arrivar a Cortalets
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 19 july 2007 - 12:50

Aquí hi ha una cosa que no em quadra. Al meu modest entendre, la pista que en millor estat està per pujar a Cortalets és la que surt de Vilerac, la dels famosos 25 quilòmetres de llargada, que crec que és la que fan servir els transports públics que surten de Prada. Hi ha una altra, que puja des de Fillols (poble al que s’arriba des de Taurinyà si procedeixes de llevant), però no és apta per a turismes. Com ho veieu?

Apa, salut i muntanyes

Thursday 19 july 2007 - 13:14

Estic amb tu Amunt, la bona és la de Villerac. L´altra crec que a l´estiu hi ha algun serveis de taxis. De totes maneres si estàs malalt també es puja amb turisme, tot i estar en pitjor estat. Hi he pujat un parell de vegades i quasi no toques a terra, això sí, si estàs acostumat a fer safaris amb cotxe baixet!

Thursday 19 july 2007 - 13:54

Asies! asies! a tots per la vostra inestimable col..laboracio...el que volia saber es si durant l´estiu tanquen als vehicles privats la pista que surt de Villerac, que es la dels famosos 25kms...Nosaltres ja aniriem am 4X4...sabem que la pista esta trencadeta.

Salut

Peluo

Thursday 19 july 2007 - 14:11
Teniu tota la raó, disculpeu pel malentes, ho he fet de memoria, la pista bona es la  de Villerac, que sempre està obeta i la dolenta es la de Fillols, però com ja ha sortir gent al rescat,m tot arreglat

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies