Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola populi!! Voldriem fer un petit "tour" pel Canigò i voliem saber com estan en aquestes dates els accessos al refugi de Cortalets per la pista de Vilerac...Tambe s´agraeix saber l´estat de la mateixa.
Gracies
Salut
Peluo
5 Respuestas
Última respuesta Thursday 19 july 2007 - 14:11
Aquí hi ha una cosa que no em quadra
. Al meu modest entendre, la pista que en millor estat està per pujar a Cortalets és la que surt de Vilerac, la dels famosos 25 quilòmetres de llargada, que crec que és la que fan servir els transports públics que surten de Prada. Hi ha una altra, que puja des de Fillols (poble al que sarriba des de Taurinyà si procedeixes de llevant), però no és apta per a turismes. Com ho veieu? ![]()
Apa, salut i muntanyes ![]()
Estic amb tu Amunt, la bona és la de Villerac. L´altra crec que a l´estiu hi ha algun serveis de taxis. De totes maneres si estàs malalt
també es puja amb turisme, tot i estar en pitjor estat. Hi he pujat un parell de vegades i quasi no toques a terra, això sí, si estàs acostumat a fer safaris amb cotxe baixet!
![]()
Asies! asies! a tots per la vostra inestimable col..laboracio...el que volia saber es si durant l´estiu tanquen als vehicles privats la pista que surt de Villerac, que es la dels famosos 25kms...Nosaltres ja aniriem am 4X4...sabem que la pista esta trencadeta.
Salut
Peluo
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.