Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
De nou, algu em pot dir si hi ha un lloc mitjanament factible on es puga bivaquejar a la cresta de besiberris i que no siga la bretxa peyta (volem mirar de bivaquejar a mitja cresta per temes d´horaris).
Un coll, una esplanada....algu recorda algun bivac als besiberris del mig?
Gracies i salut![]()
4 Respuestas
Última respuesta Monday 29 september 2008 - 09:54
El Besiberri del mig el recordo una mica incòmode com per bivaquejar. Jo baixaria una mica que trobareu llocs millors. I pel camí també anireu trobant algun racó que permet un bivac.
Ei david, que t´estava enviant un missatge al privé, pq havia vist que l´havies fet amb larryak i cat. Be doncs mirarem de fer per alli alguna cosa digna.
Gracies i salut!![]()
Yo no me junto con esos dos para un creta ni boig.
Un em vindria amb el material de barrancs i cat nose com vindria. ![]()
Jeje Crestica maja. No os envoleis a l´entrada del nord. Jo el vaig fer un vegada molt a la dreta i va ser d´escalada disfrutona però uf. La segona vam encarar més a l´esquerra i puges caminant.
Sort i ja explicareu.
Vam pujar a dormir a Malavesina, i d bon matí cap al Besiberri nord. Pujada a pelo ja pel fil des de la B. Peyta, despres per una canal de blocs. I despres la cresta, doncs, un pepino de cresta. Molt wapa, disfrutona, roca acceptable-bona, encara que en alguns flanquejos per l´O., la roca estava mes descomposta. anavem a l´ensamble excepte en els pasos mes complicats i els rapels. Durant tota la cresta l´ambient es brutal.
En va costar 5,5 hores de cresta, mes 2 hores d´aproximació des de malavesina, mes 4 hores de baixada fins a la presa, reventats.
Fred, per la nit i pel dia. Ara ja no calfa el sol a 3mil metres.
Saluuut!!!![]()
PD: de tres que n´erem, ningu va tenir la brillant idea de portar camera de fotos, aixi que......
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.