Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hey hola,
Ens agradaria pujar al volcà etna i la veritat es què no sabem trobar la informació què m´agradaria trobar. Voliem fer l´Etna però, sense la necessitat de contractar un guia, es posible? El puc fer des d´on ens deixa el teleferic? Quan de temps trigariem en coronar l´Etna i tornar a una bona hora per baixar pel teleferic? On puc trobar els horaris del busos que ens aproparien fins el teleferic i els de tornada? i els horaris de començament i tancada del teleferic? Puc fer l´ascensió a mitjans del mes de març sense necessitat de portar crampons, o m´espero per anar al juny?
Us agraeïria molt si ens poguessiu ajudar una mica, moltes mercès, adeu.
2 Respuestas
Última respuesta Monday 11 january 2010 - 15:19
Hola,jo vaig fer el etna fa uns cuatre anys pero vaig anar amb cotxe llogat,no m,enrecordo dels horaris del teleferic,pero aixo ho pots veure per internet amb info del parque del etna
desde el teleferic es pot fer pero ves "al loro" de si es pot pujar sense guia,perque jo ho vaig fer amb guia i vaig pujar per el darrera del volca i ens van pujar fins a tresmil metres amb un enorme 4x4,i despres fins dalt de tot caminan,i tota la baixada caminan fins arriba a las estacions turisticas,va ser molt guapo i emocionant,amb tres craters enormes que hi han al cim
sobretot informat del estat del volca ,perque jo vaig puja fins dalt perque el vent feia anar la fumarada cap el costat contrari per on pujabam,si no es molt perillos per els gasos toxics,i la veritat tal com estaba el volca amb aquells dias que bem estar-hi feia una mica de yuyu pujar sense guia .pero com et deia informat si deixan pujar sense guia ,de totas formas el guia era molt barat si no m,enrecordo malament
jo crec que a mitjans de marc trobaras neu i fred ,la muntanya esta totalment aillada i sol fer bastant vent,al juny es un mes guapo per pujar
i tingues per segur que si el volca esta amb erupcio no et deixaran pasa
salutacions i si vols mes info m,ho dius
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.