La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >besiberris, comaloforno..... més punta alta

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Sunday 19 august 2012 - 22:21:59

besiberris, comaloforno..... més punta alta

hola a tothom !!

algú a intentat pujar els tresmils de besiberris    punta Alta en un dia ??

és per tenir una idea del  " tajo "  que  m´espera !!  

moltes gràcies !!!!

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Monday 20 august 2012 - 22:28

Sunday 19 august 2012 - 22:45
Segur que vols encadenar la Punta Alta amb els Besiberris? O per casualitat et referies a la Punta Passet?
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 20 august 2012 - 09:45
Treu-t´ho del cap. Amb un dia no és factible.
Monday 20 august 2012 - 12:44
Els 3 Bessiberris més Coma-Lo- Forno més Punta Passet sí que és possible. (Jo ho he fet) tot i ser una jornada prou complerta, però anar llavors cap a la Punta Alta.... Segur que t´ho has mirat bé? Has vist on és? Totalment impossible en un sol dia sota el meu punt de vista.
Monday 20 august 2012 - 14:26

Weeeeeenas!...

A la primera pregunta: jo no.

A la segona, doncs compta amb unes dotze hores d´activitat si vas molt bé física i tècnicament i et coneixes prou bé el terreny.

Tindràs que triar com vols fer la "volteta" (jejeje...) i d´on vols començar i acabar (Cavallers o refugi Ventosa). Als Bessiberris por pujar/baixar pel pas de l´ós (Comalestorres), pel riu Malo o pel pas dels isards. Per la seva part, a la Punta Alta pots pujar/baixar per l´estany de la Roca, per Comalespasa o per Comalesbienes. Les posibles combinacions et donen un bon ventall d´horaris i dificultats.

Per fer-t´en una idea i anant molt àgil, des de Cavallers pel riu Malo al Bessiberri Nord compta 3h, la cresta 3h, la baixada pel pas de l´ós 1h30. La pujada a la Punta Alta per Comalesbienes 2h30 i la baixada pel mateix itinerari 2h. Total 12h sense parar ni a pixar i anant "a saco" (si tu pots, que jo no).

De totes maneres, coses més difícils s´han fet, així que ànims i que per intentar-ho no quedi !!!...

Monday 20 august 2012 - 22:28
holaaaa,

sí minots, m´ho he mirat bé. és la punta alta on em refereixo.

hola Yaume,

doncs la "volta" que tinc al cap és més o menys la que dius amb variants. sortir de la presa vers l´esquerra mirant a la capçalera de la presa, pas de l´òs,   Pujar per  Comelestorres, Comaloforno, P Passet, Besiberri sud , del mig i Nord, (aquest últim ja hi he pujat, si vaig bé de temps, pujaré altre cop sino, no.)

d´aquí cap a  pala alta del port, pas dels isards,  cloto,  estanys tumeneya , i refu ventosa calvell.  colieto,  estany mamut i punta alta.  pic de comalesbienes i baixar per la cresta un troç i després trencar a l´esquerra (ala dreta hi ha un estimball) cap al barranc de comalesbienes i finalment arribar a la presa.

jo calculava 10 hores pero si son 12  acavarem mes trinxats.   tot plegat encara tenim 14h de llum solar en bon temps i pocs dies de festa, d´aquí a aquesta "volta".

gràcies a tots !!

salut !!  i  " voltes "

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies