Mountain Bike
Hola gent...acavo de coneixer aquesta página... genial!!!!![]()
![]()
![]()
He caigut aqui buscant una ruta per fer en btt de Manlleu a Rupit... es que el meu marit em va regalar una bici pel meu cumple
... i per fer-me la dona maca implicada
en les aficions de la seva parella li he regalat un cap de setmana a Rupit... pero anant fins a Manlleu en tren i despres en bici... 26 km per començar están prou be!!! (ja fa temps que em preparo i sortim els caps de setmana..."perque s´ha d´acostumar el cul...jajaja"). Que fem??? anem per carretera o hi ha algun cami paral·lel?? i es molta pujada??? ufff com se´m va ocorrer regalar-li aixo???
per cert, heu fet que em "piqui el gusanillo" i tinc ganes de preparar-me mes per al final anar a alguna quedada de les que he vist que feu!!!![]()
Moltisimes gracies!!!! aaaaapa dew!!!![]()
4 Respuestas
Última respuesta Sunday 13 january 2008 - 22:10
Hola!! Em sembla que ho tens una mica malament per tobar una ruta que et porti desde Manlleu a Rupit si no és per carretera. Jo he trobat una que et deixa en Rupit, però hauríes de sortir desde Les Planes D´Hostoles i la veritat és que no sé si arriben autobusos fins allà. Penso que lo millor seria anar fins a Rupit i allà en teniu rutes per a cansar-vos una estona... et deixo l´enllaç..
Molt bona idea lo del cap de setmana!! A gaudir de la nova burra!!
Moltes grácies per les respostes, veient que ho tinc una mica difícil ens estem plantejant el anar fins a Rupit en cotxe i desde allá fer camins... millor no?
Merci!!!!
Hola, Laurita... si tens la possiblitata d´arriba a Tavertet, per carretera des d´aquesta població tens un camí que va paral·lel a la cinglera amb unas vistes sobre l´ambassament de Sau que et portarà fins a Rupit, i et pots estalviar un bon tros de carretera...
Que tingue una bona sortida...
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.