Mountain Bike
arare com estas?fora conya espero que cuan sigui el moment sigui cortet com diuen totes les mames.......i sobre tot del tot recomenable caminar molt les ultimes hores abans del part encara sigui donant voltes per dintre del hospital,creu m´he que dilataras mes i ho agrairas en el part,molt sort i aprofita per dormir ara jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa recorda a caminar.
Un tall per aki.....................un altre tall per alla....................i muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
la nena en tricicle fen piques amb els seus pares.................![]()
3 Respuestas
Última respuesta Friday 30 may 2008 - 23:07
Mes???
no li diguis aixo q aquesta en puixa al pla de la calma a portarme el bocata!!
..
Ara esta caminant i nadant!.. aixo en una panxa q sembla un "kinder sorpresa"( 8 mesos)... i per q la vaig tallant!![]()
La meva dona es un crak!!!!.. hi estic molt orgullos de ella!!
.. anim Arare q ja hu tens!!
Tornara mes forta q mai!!
aixo segur!!!!
![]()
![]()
Hola Molinet!! Doncs físicament em trobo de conya!! Tinc lo tipic d´aquests darrers dies...ciatica, pixera, mal dormir...però per la resta de P.M! Lo pitjor es de cap...QUE LLARG QUE ES FA!! A veure si passa ja d´una vegada i puc tornar a la meva vida, encara que sigui en una mida petita...
Caminar....nedar....caminar...nedar....jejeje, faig lo que puc, bè, millor dit, el que em deixen fer, ja que ara les limitacions son moltes!!
Mlts petons Molinet...!!!! Ens veiem aviat!!!![]()
P.D: Klk.....lo de llevarte el bocata al Pla de la Calma no me parece mala idea...
...esta noche lo negociamos.....![]()
Pues sube otro para mi !!!!!!
Que por lo que dice molinet nos va a hacer falta en esa ruta que nos tiene preperada con esos 2 cims
.
Animo Arare que ya esta chupao ![]()
PD: mis futuros consuegros........... jajaja
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.