La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Propuesta: ...escalada a Banyadores (per a menuts ...

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 20 march 2006 - 14:27:29

Propuesta: ...escalada a Banyadores (per a menuts i per a grans) ...

Hola a tothom!
Aquest dissabte al matí anirem un grup de pares i mares a escalar a la zona esportiva de Banyadores
Pot venir qui vulgui, tant si teniu criatures com si no ... portarem arenesos infantils perquè totes les mini-besties que vulguin poguin provar de fer alguna grimpadeta... i si no, a jugar mentres els seu papes i mames fan el sargantana.
També vindran la gent del DOM que ha equipat tota la zona i ens ensenyaram totes les vies noves que han obert aquest hivern ...
Ara existeixen més de 60 vies entre el IV i el 6b, amb majoria de V i V+, tot equipat nou amb parabolts molt "apropets" amb l´intenció de ser una escola per a tothom...
Qui volgui venir ja ho sap.... tots sereu benvinguts!
Ah ... i després a fer el vermut!!!!

Una abraçada a tots!!!

Erep

Lugar / Zona: Banyadores (Cabrera de Mar - Maresme)

tipo de actividad: Escalada

Fechas: 2006-3-25 a 2006-3-25

Puedes ver más informacion entrando aqui

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Friday 24 march 2006 - 20:53

Tuesday 21 march 2006 - 23:27
eis molt guapo!
Quan dieu petits, quina edat dieu? ho dic per si es podrà relacionar o no. No puc plantejar-me que trepi.

Crec que el meu és massa menut (tres anyets) però em fa gràcia passar un dia amb ell aprop de la roca i dinar a la muntanya.

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 march 2006 - 09:23
Eis, com va?
Em podries passar alguna ressenya de la zona de banyadores?
No les trobo per cap lloc i em faria gracia anari algun dia!
Apa, salut i muntanyes!!!

Thursday 23 march 2006 - 09:35
Faltan las vias más nuevas pero la tienes aquí:

http://www.esportsdom.com/

Respecto a lo de niños o no niños, me meto donde no me llaman pero en Banyadores los sectores están algo dispersos. Si los niños están en el secto Clàssic, desde Amazonia casi no los oiras.

Y si vais a la Font de l´Ametlló, ¡¡¡no olvideis dejadme comentarios en la web despues!!! 

http://defalla.upc.es/~oskar/font

------
Òskar
http://skalada.blogspot.com

Thursday 23 march 2006 - 14:24

Hola!

La fauna va des dels 4 fins als 7 ... en majoria de nenes sobre els nens ... amb ganes de jugar a fer de mames ... o sigui que cap problema!!!

A l´atake!!!

Thursday 23 march 2006 - 14:26
Estem fent les noves resenyes (de fet ja tinc un esbós) .... sortiran fotos i els graus de cada via ... aviat seran penjades ... pero si les voleu ja .... us les puc scannejar....

Apa, ja em direu el què!

Pere

Thursday 23 march 2006 - 15:24
No hay prisa, pero cuando estén ¡¡avisa!!!

Thursday 23 march 2006 - 20:32

Molt rebé això m´agrada. Si tot va be vidré amb el petit.

Friday 24 march 2006 - 14:25
Males noticies  ... tinc la patufa amb febre (fa dos dies k no va al cole) i un parell de nanos més estan iguals  .... així k em decidit posposar-ho unes setmanes pq cap d´ells s´ho perdi... ..... així k ja t´avisaré pq no faltis!!!!

Una abraçada

PERE

Friday 24 march 2006 - 20:53
que es millorin els petits.
Llàstima.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies