Escalada
Buenas!!!!
Pues nada, que al final el domingo pasado me tocó pringar y no pude ir a escalar con vosotros, los que me ofrecistéis vuestra compañia .......![]()
Pero sigo con ansias de tocar roca, lo necesito!!!!!
Alguien se animaria a escalar este sábado zona Barna y alrededores (montserrat, garraf, banyadores.....)? El sábado me va mejor, aunque el domingo también podria. Porfiiiii!!!!!! Ya dije en anterior mensaje q mi nivel es V, V+ (de segunda siempre, aunque prontito espero estrenarme de primens)
Saludos i salut!![]()
PD: No tengo coche ....... pero si buena voluntad y muchas ganas!
13 Respuestas
Última respuesta Tuesday 28 march 2006 - 17:46
Mestres hi ha una activitat d´escalada per dissabte. EM sembla que a banyadores. Hi ha presència de petits però allò és molt gran.
Jo havia pensat portar al meu petit per passar el dia però ja veuré.
aviamm, yo habia descartat Banyadores precisament pel motiu que diu Larryac, pero weno, que de fet mes igual.. prefereixo altre lloc (m´encanta banyadores ehh) per dissbte pero m´adaptooo.
Toio, si nem cap alli et fem un truc o sino et diem on anemmm
et passo el meu mobil per el blog d´usuaris ok??
l´important son les ganes d´escalar, no on es faci... (encara q quan mes tranquil millor)
aviam com quedem al final!!!
un saludu
A vere, per la gent interessada....
dema em kedat a dos quarts de deu a barcelona per anar en cotxe cap a Moja, segurament estarem a la Font de l´atmello sobre dos quarts d´once, si algú vol apuntarse, pot venir alli, o quedar per anar junts...
per qualsevol cosa....
635 43 81 72
fins dema!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.