La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Busco gent per escalar

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 19 june 2006 - 17:21:21

Busco gent per escalar

Iep! soc un noi de bcn que busca gent per sortir a escalar i pasar una bona estona (no tinc gaire nivell, puc obrir fins a un V). Un salut

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Monday 26 june 2006 - 18:01

Monday 19 june 2006 - 18:31
Eips noi,
Jo últimament  no tinc gaire temps però tinc moltíssimes ganes de sortir. El meu nivell seria per acompanyar-te però no tinc corda.
Segur que sortirà més gent amb ganes.
Jo, si puc, seria algún matí per rodalies de bcn.

Que ganas de paredes y montañas. Uf que último més

Ocultar todas las respuestas      
Monday 19 june 2006 - 20:10
No et preocupis, jo tinc un equip complert (corda de 70m, cintes expres, cordinos, arnesos, tascons...) Aixi k pel material no problem.
Thursday 22 june 2006 - 14:23
Si algun cop et pases pel garraf o a prop, jo m´apunto. Tb tinc nivell de IV, V. 
Tb algun dia he d´anar a barna a treballar y podria anar a la fuixarda a escalar.

Salut

Thursday 22 june 2006 - 16:40

Tinc dies entre setmana lliures. Si tu tens la mateixa sort el dimarts estic lliure fins que hagi d´estar a Sabadell a les 17 hores.
Aupa fem-ho
Si no podeu envieu-me un missatge i així estarem en contacte.

Friday 23 june 2006 - 10:42
Estic lliure dimarts matí, divendres matí i el dimecres i dijous matí a fuixi o prop.

Es nota que tinc ganes?

Saturday 24 june 2006 - 17:23
Ja, ja
Si, es nota que tens ganes...
Ostres ho sento peró no hem va be cap d´aquests dies per què treballo fins a les 18.
L´únic dia pel matí que hem va bé és el dilluns que tinc festa tot el dia.
En fi que hi farem, ja quedarem un altre cop. 

Salut

Monday 26 june 2006 - 11:24

Hola k tal!

Jo estic de vacances i puc anar-hi qualsevol dia a qualsevol hora i a qualsevol lloc.

Sempre k m´aviseu un parell de dies abans (per avisar a la iaia k es kedi amb una pitufa de 6 anys k tinc).

Tinc tot el material i nivell mig.

M´agrada més la via llarga k l´esportiva, però cap problema....

pere_t_c@hotmail.com

Monday 26 june 2006 - 18:01
Hei!

Doncs a mi les vies llargues m´interessen. Encara que la veritat es que n´he fet una o així, al curset vaja. I he anat practicant la teòrica peró res més. De nivell baixet, IV-V.

Salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies