La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >aprenent a pujar...

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 13 july 2006 - 14:19:38

aprenent a pujar...

Holes!
Fa poc que escalo, i no passo del V equipat, però la cosa em tira bastant, i busco gent per anar a escalar, especialment via llarga... gent que escali més o menys com jo, o si algú que en sàpiga més està motivat per ensenyar una mica genial ...
Tinc material (cordes i cintes), i no tinc res per fer artificals...
em dic martina, tinc 20 anyets i us deixo el tel 647 777 076
ale!!

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Tuesday 18 july 2006 - 23:05

Friday 14 july 2006 - 14:54
Hola! Jo busc-ho gent per fer escalada classica ja ke tots els companys estan fets uns lolos de l´escalada esportiva! no has dit d´on ets! Prova a buskr un centre excursionista!! jo soc del CEP de Premia! ke disfrutis de l´escalada!!!

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 15 july 2006 - 17:53
Hola!! Jo també estic enuna situació semblant... M´agradaría coneixer gent per anar quedant per escalar, jo fa un any que vaig fent alguna cosa, pero fa un parell de setmanes que ja tinc material, i ja hem fet alguna via amb emputradors i algun friend...
Si algú `te ganes d´anar quedant i fer un bon grup d´amic, jo encantat, m´agradaría coneixer gent per fer vies llarges i anar avançant...
Si algú vol quedar alguna d´aquestes tardes del juliol, per escalar jo encantat, i així ens anem coneixent...
Apa salut i muntanja per tothom!

Saturday 15 july 2006 - 18:01

Jo fa uns tres mesos que he tornat a escalar i també tinc ganes d´anar coneixent gent per sortir. De material tinc alguna cosa enncara que no massa. El fer vies de varios llargs també m´interessa força.
   Doncs us deixo el meu mail per si voleu escriure´m: manin77@gmail.com

Salut

Sunday 16 july 2006 - 07:32
Hi ha una bona colla de penjats trepadors i trepadores per aquí. Si tens material l´únic que has de fer es proposar una sortida i dir un lloc. Segur que sortirà algú per venir.
Jo personalment tinc alguns matins d´entre setmana, archeo ja ha demanat més d´una vegada.
Per fer clàsica jo estic molt interessat però no he fet mai. El meu nivell és V.

Tu proposa i nosaltres disposem. jejeje. 
No me siento los dedos del otro dia. Uf. Que trepada més maca dijous.

Monday 17 july 2006 - 10:11
Pues Oskar... el Jueves los dedillos....  y ayer los antebrazos.... 

Estuve con el otro Óskar  y con Marta en una zona de las más bonitas de Cataluña...  con vías de continuidad y de pila a tope.... 
Reventados... con los brazos inflados.... pero que bien nos lo "pasemos".... apretando y sufriendo.... 

Ya te llamo para quedar otro día...            Pekas "reventado"... 

Monday 17 july 2006 - 12:11
Je, je. Ta fuerte Pecks... :)

El mejor 6a de pila que haya hecho yo nunca. Aunque los otros sextos no se quedan a atrás, ¿eh?

Aunque la próxima vez no te hago caso y calentamos primero en los quintos...

Monday 17 july 2006 - 20:45
Eiii!!! Todos estos días estoy con las prácticas de la uni por las mañanas, así que no puedo quedar!!
Pero este jueves tengo toda la mañana libre!! Así que si alguno se anima ha hacer alguna vía... eso si... yo de vías y sitios no conozco mucho por que no suelo hacer cosillas por aquí... pero si que he hecho algunas crestas escalando un poquillo (hasta IV) y algunas vías con otra gente (en solius (v+)).. pero como ya dije en el otro mail me encantaría prácticar mucho más a menudo la escalada con más gente... por que con mis amigos tresmiles y cursas de resistencia de muntanya muchas pero de escalar más bien no conozco a casi nadie... y la verdad que me encantaría conocer a gente...y me parece que por aquí sois un buen grupillo y se nota que os gusta!!!
Si os soy sincero, mi intención es aplicar todo esto un poquillo a lo que más me gusta que es subir picos, así que si alguno comparte un poco mis aficiones... que no dude en llamarme y algu farem..
Estos últimos findes como he comprado algún empotrador hemos hecho la cresta del ferran (garrotxa); el espolón de doppelmair, y la cresta del pic alt cubil...jejeje las resenyes las saqué de por aquí... así que os agradezco a los que las colgaron!!

Bueno que me he enrollado demasiado!!
dejo mi nº por si alguien quiere quedar el jueves o otro día : 699192568 
Carlosperezquesada@hotmail.com

Tuesday 18 july 2006 - 01:26
Wenas! Jo tampoc soc un expert que diguem ara mateix començo a tibar de 6a de llargs ne fet un parell, jo soc de manresa, si ets d´aqui aprop et podries apuntar algun dia a escalar amb nosaltres. Per mes informació Zaldyon@hotmail.com
Tuesday 18 july 2006 - 14:30
Eisss que som molts!!! fem una clàssica

Tuesday 18 july 2006 - 16:46
Si voleu fer una classica jo m´apunto!
Tuesday 18 july 2006 - 17:22
Ei, que us semblaria quedar el dissabte per anar a Montserrat?
Alla podreim fer via llarga, alguns podrein fer classica... o el que volgueu.
El punt de trobada podria ser al refugi i allà decidir.
Apa ciau! Ja direu algu!

Tuesday 18 july 2006 - 23:05
Hola!!! Lo de quedar el sábado no puedo, porque estaré en andorra haciendo un entreno (daremos la vuelta a andorra el finde), pero yo si alguno quiere quedar conmigo el jueves por la mañana para escalar...  yo encantado!! así nos conocemos y escalamos un ratillo! eso sí, ya dije que yo de vías no conozco, pero donde digais!!! Yo vivo en aiguafreda(montseny), pero bajaré a barna el jueves, y no me importaría ir en coche a donde quedemos, seguro que nos lo pasamos bien, así que compensa!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies