La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Algú per escala a Montserrat o rodalies de Barcelo...

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 18 july 2006 - 19:14:15

Algú per escala a Montserrat o rodalies de Barcelona aquest dissabte?

Doncs això, que dissabte no tinc plan per anar a muntanya i estic buscant algú per anar a fer esportiva a Montserrat o rodalies de Barcelona.
La meva intenció es anar a Montserrat a fer via llarga de VI o V grau, però estic obert a altres propostes.
Si algú s´anima ja sabeu on estic!
Apa ciau!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 21 july 2006 - 16:40

Friday 21 july 2006 - 13:25
Hola Toio, jo volia anar demà a trepar Montserrat i no he quedat amb ningú, però tinc dos problemes: que et doblo l´edat i que el VI grau només l´he vist en les pel·lícules... Sempre he fet clàssica, però en qüestions de muntanya acostumo a menjar de tot, així que si vols que t´aguanti la corda m´ho dius, bé aquí o per Email:

lluisnadal@gmail.com

Ocultar todas las respuestas      
Friday 21 july 2006 - 13:37
Be si voleu que sigui jo qui s´aseguri a tots dos , ja que el meu nivell es de IV i gracies tambe aniria a passar el mati o be la tarde .

El meu emilio es

Kikoespejo@gmil.com

Friday 21 july 2006 - 14:09
Hola a tots dos! Hi ha hagut un canvi de plans, ja que la gent amb la que havia d´anar a Montserrat mai havia fet via llarga i no s´hi veien en cor.
Al final anirem a banyadores amb una colla de gent que fa poc que escala, així que si us ve de gust ja sabeu!
Nosaltres estarem allà sobre les 11!

Friday 21 july 2006 - 16:40
T´he enviat un Email amb el meu número de mòbil, per parlar i quedar si s´escau. Si no el pots llegir (el gmail va una mica extrany avui) envia´m el teu número i et trucaré. El meu és 670 225 335 (Lluís).

Espero notícies.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies