La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Pràctiques a la Foxarda

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 20 november 2006 - 09:32:41

Pràctiques a la Foxarda

Hola, estic buscant gent per practicar escalada a la Fuixarda. Sóc de Barcelona i a mi em va bé a la tarda a partir de les 19h. He escalat alguna vegada (alguna via de màxim 3 llargs) i vull tornar a manxar-li! El problema és que nomès tinc peus de gat i reverso, res d´arnès ni corda  Si la cosa s´animés, tinc un joc sencer de tascons i alguna baga per crestejar i fer corredors de neu. A veure si algú s´anima! 

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Tuesday 21 november 2006 - 16:30

Monday 20 november 2006 - 21:08
Hola Pirineista, yo también estoy interesado en retomar, lo tiempos pasados y volver a hacer algo de escalada  para hacer monte algo más comprometido, tengo cuerda y arnes, soy de Cerdanyola y por la tarde no puedo, pero si quieres este sabado podiamos quedar en La Fuixarda o en algún otro sitio de nivel moderado. 
Por cierto muy buenas tus Impresiones Pirenaicas, me identifico plenamente con tu forma y sentir las montañas.
Saludos

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 21 november 2006 - 09:34
Hola anto! Lástima, porque este fin de semana estaré haciendo monte con unos amigos. Sin embargo el siguiente sábado podríamos quedar, aunque si te fuese bien entre semana seria ...jonudo! Nos decimos algo, vale? Venga, a más ver y gracias por leerte mis impresiones ;)
Tuesday 21 november 2006 - 13:01

Holaaaaaaaaaaaaa!!!!
qué??? amb agulletes de remar??? demà estaré a partir d´aquesta hora (19h) a la fuixi... si voleu venir podem fer unes vietes... això sí, ja aquestes hores haurà de ser dins el túnel i allà crec que IV i V no hi ha... xo com no ho sé segur, ja li preguntaré a l´Atori... i sino cap problema, ja miraré de muntar alguna coseta (o que ens montin ).
Per cert, Anto, jo tmb sóc de Cerdanyola del Vallès. Si vols entrenar tenim molt a prop el roco del SAF a la uni.

Tuesday 21 november 2006 - 13:06
Hola Lai! 
Els braços de conya, però les cames amb agulletes pq el diumenge vaig aanar al monte a fotre-li canya i vaig fer algunes grimpadetes-escalades-bloc!! No ho dubtis! Demà a les 19h arribaré a la Fuxi. Em reconeixereu fàcilment perque arribaré en bici plegable! A saber donde la dejo por esos lares (candau a fondo). Em portaré els gats però cal que em porti el reverso? És que el tinc al poble i me l´haurien de baixar... 
Fins demà

Tuesday 21 november 2006 - 13:37
ok!!! porta gats i ja està... magnesi, arnés, corda, grigri i cintes ja les porto jo... paciència... que la ronda a les 7 de la tarda està que fa por! sortiré aviat... xo ja t´aviso...
Fins demà!

Tuesday 21 november 2006 - 16:30
Hola a tots dos, jo surto de treballar a las 19h de Sabadell osigui que m´es imposible arribar a la Fuixarda, poden quedar un altre disabte.
Lai m´agradaria entrenar  al bloc de la Uni, encara que per ma meva edat (48 tacos) estic una mica lluyn dels ambients universitaris, fa dos anys que practicament no escalo y tinc un monoooooooooooooooooooo , si et sembla be ,alguna tarde prodrían quedar a la entrada del SAF,

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies