La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Algú s´apunta a escalar per Montserrat el proper f...

Escalada

volver al indice del foro.

Saturday 25 november 2006 - 13:01:55

Algú s´apunta a escalar per Montserrat el proper finde?

Iep!!
Bé... Bàsicament dir el que dic a l´assuntillu...
Si algú s´animà a climbar per Montserrat el proper capde (2-3 desembre).
Aviso que no tinc massa nivell, eh? Però wenu és pot anar probant vies n_n
Sort!

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Monday 27 november 2006 - 09:59

Saturday 25 november 2006 - 16:28
Jo m´apuntaria llastima que estigui sortin ara mateix d´un esguinç al tornell, pero a la proxima vegada que hi aneu si no hi ha molt nivell m´apuntare! sempre es bo coneixer mes gent que practiqui l´escalada.

xapa y segueix

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 november 2006 - 18:22
wei, si et sembla jo m´apunto, més igual el nivell, si és bloc o via llarga, sempre i cuant el primer sigui passar-s´ho b!!

Eps. no domino lo dels foros, per tant estaré al lloro, i per si de cas aquí em pots trobar 667740887.

Vagi b!!!!

Saturday 25 november 2006 - 19:03
Jo potser m´apuntaria, encara no tinc moolt clar el què faré el find que ve, però en principi conteu amb mi. Jo prefereixo anar a fer via llarga (d´aquestes
Saturday 25 november 2006 - 19:08
uis, s´ha enviat sol...

pos res, que prefereixo anara a fer via llarga que esportiva, i per Montserrat ja m´està bé. Però si voleu anar a fer totxo i estic per bcn també vindré.

Ah! Tinc material d´escalada (corda, cintes, etc...), però no tinc cotxe. Suposo que entre tots els que ens apuntem algú en tindrà, sinó amb tren fins a Monistrol...

Dws!

Sunday 26 november 2006 - 01:57
Uó! Així m´agrada! Que us animeu!
Jo tinc cotxe i també una mica de material d´escalada.
Faré com el camaleón i dono el meu num per si cal: 625010344
Ens seguim dient cosetes!!
Eva

Sunday 26 november 2006 - 19:14
Eps!  tb tinc material (de tot)i cotxe!!

Jo no sóc de bcn, però el dissabte tb sortiré d´allà, per tant he d´agafar el cotxe per nassos, així doncs si volèu hi podèm anar amb el méu i al acavar us apropo a alguna estació de tren (com volguèu).

Tinc un parell de llibres de ressenyes:Montserrat, las mas bellas ascensiones i Montserrat sur.  Si no teniu cap via en concret en ment aquí en trobarèm.

Apa doncs (dios mio, no sé pas perquè s´escriu així això se "doncs") a pensar quina pot ser la via més interessant i ens dièm algo!

Fins aviat!
Miki

Sunday 26 november 2006 - 22:17
Gent, a mi m´aniria millor sortir el diumenge, però si a tots us va millor el dissabte intentaré reorganitzar l´agenda.
Buscaré vies i us dic quelcom =)
Sort!
Eva

Monday 27 november 2006 - 09:59
oks,a mi em va bé qualsevol dels dos dies. Jo per montserrat vaig fer una via, que no recordo molt bé com es diu, que no vam poder acabar per falta de temps (vam comencar-la a la 1...) i m´ha quedat el cuquet. És una via que han reequipat no fa molt per can Jorba (a la mateixa paret que el sol solet, però a la dreta de tot), i és un IV+ forca assequible. Però qualsevol altra suggerència m´està bé!
Cap a mitja setmana, si encara no em quedat en res us truco
Ens veiem!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies