La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Open Internacional de Bloque X-TONE

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 27 february 2007 - 18:33:09

Open Internacional de Bloque X-TONE

http://www.desnivel.com/deportes/bulder/object.php?o=15512

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Monday 5 march 2007 - 17:59

Tuesday 27 february 2007 - 18:49

Mira avui, he rebut un mail d´una "coneguda" d´Euskal herria que em parlava de la compe que s´anucia més aball en aquesta mateixa notícia. La d´Amurrio. A part de comentarme certes mogudes internes de per allí entre escaladors, promotors i ajuntament, ha comentat una cosa que em sembla extranya. Bé, no molt molt extranya sinó curiosa. M´ha dit que les noies que competeixen en categoria amateur no paguen l´entrada.

Tàctica pq si apuntin més noies???

Tàctica pq hi vagi més gent a mirar?? ( tot i que llavors les que no haurien de pagar serien les de categoria normal, no? quant mes pros millor...)

Està molt bé... competirà en dani o qué?

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 27 february 2007 - 20:37

sí... ja ho he llegit això que comentes.... no m´ha sorprés molt.... no sé... jo no tinc gens d´idea de compes i de bloc tampoc... però el cas, és que a la copa catalana hi havia molt poques dones... de fet... hi havia tant poques, que per exemple, a masculina, hi ha promoció i absoluta, però en canvi en femenina no es fa distinció de nivells... també per això suposo que sempre guanya la mateixa i per això suposo que les dones tampoc no s´animen tant a participar. Suposo que si fessin com a la lliga basca, que saps que aniràs amb més gent que no fa 8a, seria més divertit i hi participarien moltes més dones... si això, li sumen, que per les dones amaters és gratis... doncs fijo que s´apunta més penya. A més, després solen haver sortejos, et donen una samarreta i un entrepà... i t´ho passes bé.

Està clar que és una molt bona tàctica per introduir més dones al món del bloc i la competició... no crec que sigui perquè vagi més gent a mirar... joer... tu creus??

pd: i el Dani.. ni idea... suposo que no... està fanàtic perdut amb la tàpia a part de q té una mica de mal al colze i no té ganes de tibar.

per cert... quan vulguis provar a fer bloc ja diràs!

Tuesday 27 february 2007 - 21:03

Uooooo en otra epoca me hubiera gustado, pero prefiero estar colgado por ahí en un tapión que enganchado como un lagartijo en algún pedrusco ;)

La verdad es que está xulo, pero como dice Lai, me duele el codo cuando tibo en exceso y por lo tanto no puedorrrrr :(((

ale saludos y lo dicho, cuando quieras ......

Tuesday 27 february 2007 - 21:26
eres un mariquita... que classe de escusas son esas????
vuelve Daniii!!! Vuelve al lado oscurooo!!!!

Tuesday 27 february 2007 - 23:02

Guillem el lado oscuro me ha absorvido ...........

y se llama TAPIA ooooooo solo me pregunto una cosa ¿cuando volveré al camino de la luz?

saludos

Wednesday 28 february 2007 - 20:41
si sigues asi de amariconao... en la vida volveras!
que hay que hacer de tó! no te puedes absorber... viva la polivalencia!!!
cuanto mariquita suelto...

Monday 5 march 2007 - 17:59
això de les noies ho trobo molt bé. Si sempre ens queixem que no hi ha noies que escalin, doncs s´ha de potenciar d´alguna manera!
Aquest estiu em va passar al revés amb una cursa patrocinada per Kelme, vaig expresar la meva disconformitat en que no hi hagués model específic per a dona de la samarreta que donaven al acabar, com sí que fa nike per ex., argumentant que això no fomentava la participació femenina, i el director comercial em va engegar a pastar fang! així els ha anat, aquest any kelme ja no patrocina la cursa... a part de que la samarreta suposadament tècnica era molt dolenta!

Així, jo voto per inscripcions gratix per a les noies, a veure si el tema s´anima!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies