Escalada
Algú coneix alguna guia de ressenyes a la Cerdanya?? o el nom de sectors i els llocs on es poden trobar ? GRACIES ![]()
11 Respuestas
Última respuesta Saturday 29 september 2007 - 17:28
Bones xavié, jo tinc algunes ressenyes de la cerdanya, el que passa es que fins diumenge a la nit no te les podré passar, no sé si les necesites ja. Tampoc t´esperis cap meravella... tinc unes de comaorriola fetes per un tal oscar o oriol anglada, no ho recordo massa bé i després alguna de via llarga a roca ordiguer, al pic de la velleta... i a martinet de la cerdanya...
Si en vols menester alguna... deixa el mail per aquí o envia´m un pribat i te les faig arribat el més aviat que pugui.
a la pagina www.ressenya.net podras trobar les ressenyes de comaoriola (estan a la pista del mateix nom de l´estació d´esqui de LA MASELLA). Però aquesta epoca no tés les aconseloo.
salut i bones skalades
Muy buenas.
Te estan dando muy buenas opciones, aquí tienes también una. En Vertex hace algún tiempo salio un articulo sobre una zona de deportiva cerca de Les Angles (cerdanya francesa). Yo tengo, no se donde, pero tengo la revista, si estuvieras interesado podría escanearte el artículo.
Un saludo.
Mira´t aquest blog
http://alturgell-xgrane.blogspot.com/
http://alturgell-xgrane.blogspot.com/2006_09_01_archive.html
Hi ha entrades a septembre de 2006 de olopte o sino preguntali al Xavi (el amo del blog) que segur que et pot orientar.
Vagi be
Jose
bones,
hi ha un llibre editat per un francès que agafa tant les zones esportives com vies llargues i clàssiques de la cerdanya francesa (esportiva a font romeu, st. pere dels forcats, planés, les angles, zona del petit yosemite al canigó, tàpia al canigó, tàpia a cambre d´ase, etc...). Jo el vaig comprar a l´oficina de turisme de Bourgmadame. No tinc aquí la cita, ja us la passaré. No mata, però és el millor que conec.
salut
Hola
Em podries fer el favor denviar-me el nom daquest llibret, que fa referència a escalades a la Cerdanya?
Gràcies
Albert
Hola
¿Me podrías enviar el artículo escaneado de la revista VERTEX que hace referencia a escaladas en La Cerdanya?
Muchas gracias
Albert
hola
em dic òscar i tinc casa a eyne aprop de st pere dels forcats, si em poguessis dir el nom del llibre que parles em faries un favor i així el pròxim dia me´l compro a Bourgmadame. gràcies de veritat
salut
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.