La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Ressenys d´escalada a la Cerdanya

Escalada

volver al indice del foro.

Friday 2 march 2007 - 18:43:31

Ressenys d´escalada a la Cerdanya

Algú coneix alguna guia  de ressenyes a la Cerdanya?? o el nom de sectors i els llocs on es poden trobar ? GRACIES

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Saturday 29 september 2007 - 17:28

Friday 2 march 2007 - 19:43

Bones xavié, jo tinc algunes ressenyes  de la cerdanya, el que passa es que fins diumenge a la nit no te les podré passar, no sé si les necesites ja. Tampoc t´esperis cap meravella... tinc unes de comaorriola fetes per un tal oscar o oriol anglada, no ho recordo massa bé i després alguna de via llarga a roca ordiguer, al pic de la velleta... i a martinet de la cerdanya...

Si en vols menester alguna... deixa el mail per aquí o envia´m un pribat i te les faig arribat el més aviat que pugui.

Ocultar todas las respuestas      
Friday 2 march 2007 - 21:33

a la pagina www.ressenya.net podras trobar les ressenyes de comaoriola (estan a la pista del mateix nom de l´estació d´esqui de LA MASELLA). Però aquesta epoca no tés les aconseloo.

salut i bones skalades

Sunday 4 march 2007 - 18:54
Bones! Tres cosetes:

- vinyi a mi m´interessen les ressenyes si son d´esportiva, que amb la via llarga encara no estic gaire posat (soc novatillo amb aixo de l´escalada). Me les pots enviar a aleix.palet (arroba) gmail.com ? (les de coma oriola no cal, ja les tinc merci!)

- jo he visitat 3 zonetes de esportiva a la cerdanya, de les quals només tinc ressenyes d´una, la del sector d´olopte. A part he estat a la tour de carol, i avui mateix a llo, on per cert just una mica mes endavant d´on acaba la ferrata estava un senyor frances equipant vies noves en un sostre de color taronje (es veiem xunguilles). Si algu li interessa que detalli mes els sectors que pregunti!

- Si algu sap d´algun sector diferent dels que he esmentat, estaria molt interessat! i si tenim ressenyes millor que millor!

Monday 5 march 2007 - 10:57
Gràcies nois / es ...la urgència de les ressenyes no hi és.... més que res és per anar-hi per semana santa. Per ara només miro llocs, sectors, etc
Monday 5 march 2007 - 12:24

Muy buenas.

Te estan dando muy buenas opciones, aquí tienes también una.  En Vertex hace algún tiempo salio un articulo sobre una zona de deportiva cerca de Les Angles (cerdanya francesa). Yo tengo, no se donde, pero tengo la revista, si estuvieras interesado podría escanearte el artículo.

Un saludo.

Monday 5 march 2007 - 12:45

Mira´t aquest blog

http://alturgell-xgrane.blogspot.com/

http://alturgell-xgrane.blogspot.com/2006_09_01_archive.html

Hi ha entrades a septembre de 2006 de olopte o sino preguntali al Xavi (el amo del blog) que segur que et pot orientar.

Vagi be

Jose

Monday 5 march 2007 - 13:47
A mi me interessan mucho las resseñas!! si las escaneas me las puedes pasar por favor? aleix.palet (arroba) gmail.com muchas gracias!
Wednesday 7 march 2007 - 12:04

bones,

hi ha un llibre editat per un francès que agafa tant les zones esportives com vies llargues i clàssiques de la cerdanya francesa (esportiva a font romeu, st. pere dels forcats, planés, les angles, zona del petit yosemite al canigó, tàpia al canigó, tàpia a cambre d´ase, etc...). Jo el vaig comprar a l´oficina de turisme de Bourgmadame. No tinc aquí la cita, ja us la passaré. No mata, però és el millor que conec.

salut

Friday 25 may 2007 - 09:46

Hola

Em podries fer el favor d’enviar-me el nom d’aquest llibret, que fa referència a escalades a la Cerdanya?

Gràcies

Albert

Friday 25 may 2007 - 09:51

Hola

¿Me podrías enviar el artículo escaneado de la revista VERTEX que hace referencia a escaladas en La Cerdanya?

Muchas gracias

Albert

agbuxo@telefonica.net

Saturday 29 september 2007 - 17:28

hola

em dic òscar i tinc casa a eyne aprop de st pere dels forcats, si em poguessis dir el nom del llibre que parles em faries un favor i així el pròxim dia me´l compro a Bourgmadame. gràcies de veritat

salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies