Escalada
Hola,que tal si este domingo hacemos otra salida...(x mi siiiiiiii)cada dia me gusta mas,
...
Personalmente si kedais el sabado puedo ir a partir de las 15:00(termino el curro)y el domingo si alguien se anima....
Ya direis algo....un saludo a todos...![]()
![]()
![]()
![]()
10 Respuestas
Última respuesta Saturday 10 march 2007 - 21:34
q rapido respondes!!:)
Ok,si no ya me ire a algun rocodromo a practicar....jeje
Bueno haber si se apunta el esteban. :)
un saludo
|
Hola penya!!!!! Soc el David de kastefa. M |
ha trucat la Cristineta que esta deprimida i no en te prou amb la meva companyia aixi que si feu algo el diumenge demaneu taula per tres " jo, la cristineta i la seva depre".
Ja se que no soc ningu i ja aviso que m apunto a qualsevol lloc, pero.... que tal si deixeu a la Montse tranquila per un cap de setmana i anem a trepar a alguna altre escola?
wei jo el diumenge curro!!![]()
![]()
![]()
K vagi bbbbbbbbbbbbbbb!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
x mi ok,no se mucho de a donde ir, dado que soy seminuevo en la escalada,si eso me decis donde quedamos y alli nos vemos el domingo.....
X cierto ,no tengo cuerda ,aun... :)
si puede ser contestadme a c0435@condis.es
(dado q ya no me conectare mas a internet...)
mi tlf:686 134 655
un saludo
Jelou,
jo també estic interessat en sortir a escalar, tant dissabte com diumenge, i millor vies llargues. Si a algú li interessa : 608291464.
Besitos
Eis gent! Jo per akest find al final mhan sortit plans escaladors i extraescaladors amb els de la uni... I demà segurament farem tb pic del martell, jeje, al final he enganyat a un...
Silvia, k tha passat??? tantesclartantescalar... sort que ja tas recuperada....![]()
Pos, res k us vagi mt b diumenge!!! I ja ens veurem algun dia, k la setamana que ve mn vaig a noruega
i la següent al rokostage.... Així k taré desaparecida en combate...
Abraçades a tots!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.