La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Walkie-talkie per via llarga

Escalada

volver al indice del foro.

Sunday 15 april 2007 - 20:53:21

Walkie-talkie per via llarga

Bones gent, he pensat que seria bona idea tenir uns walki-talkie per nar a fer via llarga, per evitar problemes de comunicació, i haver de trucar pel mobil quant no et sents

El cas es que no en tinc ni idea, si algú em pogues aconsellar, o dir quins tipus n´hi ha i quin seria aconsellable tenir, seria molt d´agraira.

Merci !!!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Tuesday 17 april 2007 - 17:09

Monday 16 april 2007 - 12:11
La opció mes còmoda es un walkie on es pugui posar un "pinganillo", per poder-lo portar a un lloc que no faci nosa. Alguns tenen la opció VOX i així no cal prémer el boto cada cop que vols parlar. Molts usuaris d´aquest fòrum hem aprofitat  quan surt la oferta de walkies del LIDL. Els walkies son estandar, tots tenen la mateixa potencia i canals. La diferencia únicament serà si tenen opcions com les que t´he dit, a fi de fer mes còmode l´us. En aquest link en pots veure uns quants:

http://www.radcom-radio.com/index4.html

Alguns usuaris et diran que no son necessaris i tenen depurades tècniques, com els "PUUUU" de la Lai i l´Atori

Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 april 2007 - 18:08

Ups!!!!!

En vaig veure fer servir a la nord del pedraforca, i semblava util, tot i que un pel articial, ja que perts l´encant dels crits i de pendre decicions davant del que creus que has sentit o no.....

de totes maneres en vaig regalar uns a un company i els vam provar, com et diuen, es millor portar.los amb auricular, i sensor de veu o algo així, si no parles l´auricular no emet sons, així no acabes tonto!!!! el problema que li vaig veure es que segons on vagis pots estar a 60 metres del teu company en linea recta i no sentir-te!!!! el problema está en que si al davant no hi ha parets que fagin rebotar les ones, ja las cagat.....a nosaltres ens va pasar a la pared de diables fent la Sanchez martinez, a les últimes tirades no funcionava i vam tenir que tirar de movil per sortir tots tres a l´enssamble .....

Salut i sort!

Aspavil

Tuesday 17 april 2007 - 14:46

Algún cop que hi he anat amb un company que en té et treu de més d´un apurillo...si,si...és un pelet artificial però quan et fots un fart de cridar i et penses que has sentit, lo que creus que el company ha dit i al final no és lo que tu pensaves si no lo que ell deia que és lo contrari de lo que tu havies entés...jajajajajajja..si,si....i si a sobre el company está un pelet sordet jajajajaaj fas més bis que a l´òpera.

Tuesday 17 april 2007 - 17:09

A la pagina www.onedirect.es pots vore uns quan mes, i tenen alguna oferta bona.

Mira´t l´oferta dels motorola T5022. Van amb pinganillo i protector, carregador de piles etc.

Jo crec que es molt util, malgrat que sí, pot ser una mica artificial. No fa molt, en una aresta a l´atlas, vaig flipar; a uns 15 metres de la meua companya, ella em sentia perfectament, però si ella cridava, jo ni m´enterava. Clar, el vent anava cap a ella. Se´ns va tirar la boira a sobre, i menys mal que com vam poder, ens vam aclarir. Ara tambe estem mirant uns walkis, i aquestos que et dic semblen bons i comodes.

Salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies