La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >...fuixarda II

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 24 april 2007 - 14:20:06

...fuixarda II

Després de dies d´absència... gràcies a tots els que heu contestat

Jordi Brasil: si m´envies el llistat que tens estaria molt agraida. Te deixo el mail: bertix_lopix@hotmail.com (i pel que he sentit, o lleigt, de tu... no crec que siguis un cutrescalador... )

Natsuki: cunt temps sense sentir de tu!! Al rockostage no puc anar, que últimament estic molt liada amb coses de la uni. Però a veure si quan em deslio quedem algun dia, que ja fa temps que no ens veiem!!! Ah, i crec que el xavié havia dit d´anar-hi, sempre se li pot pegar un truc!

Petons i abraçades a tots i totes!!

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 25 april 2007 - 14:00

Tuesday 24 april 2007 - 14:24

....oooooooohhhhh !!!!!!......ens tens abandonats. Ens has fet el salt amb aquesta tal uni.....Torna,

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 25 april 2007 - 09:20
Ejem, eeejeeem Xavié....ja´t val! No et conformes amb un fideuet amb pelus arrissats???

Pos em sap greu Berti no veure´t per allà.... en serio...
I a lo de grimpar...mmmmm....CLARU! Tu fes faenilla (jo teoricament tb m´hauria de posar) i quan tinguis un moment quadrem agendes.

MUUAKS

Wednesday 25 april 2007 - 14:00

No t´enfadis.......snif,snif....ja t´agafaré a tu al rockostage bell fideuet amb rinxols d´or.

Un sito desde Lleide                                                      XAVI

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies