La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada > Cerco gent

Escalada

volver al indice del foro.

Sunday 29 april 2007 - 14:13:48

Cerco gent

Uola que tal!  Sóc una noia de Barna que cerca gent per fer trobades d´escalada al monte. Fa mooolt poquet que conec aquest mon, però m´està "enganxant". Aixì que si hi ha algú amb una miqueta de paciència(nomès una miqueta, eh?), una corda i un grigri, nomès m´ha de dir dia i hora i serè allà com un clau.... Tinc mooooltes ganes d´apendre!!!!!!!! Ptonets

expandir todo contraer todo 24 Respuestas Última respuesta Thursday 3 may 2007 - 23:58

Sunday 29 april 2007 - 21:41

Hola:

Podries concretar una mica més. Quin tipus d´escalada t´interessa més, esportiva, via llarga, una mica de tot. Amb quin grup de gent t´agradaria surtir , segons edat.  A quines zones et podríes desplaçar , ...

Segur que si ho concretas un xic més donarás més en el clau a l´hora de trobar gent per sortir.

Salutacions

Ocultar todas las respuestas      
Monday 30 april 2007 - 06:47

Ostres! Doncs tambè tens rao... eh..... tipus d´escalada... doncs... no t´ho sabria dir... estic començant... crec q esportiva... el grupo de gent.. doncs... el meu objectiu es conèixer gent i apendre... o sigui ... si pot ser que no sigui gent "novatilla" com jo.... je! m´es igual l´edat... Jo puc escalar algún dia entre setmana i caps de setmana... i tot i que soc de Barna he estat escalant per Lleida.. o sigui que no hem fa res desplaçar-me...

Ptonets

Apa! Adeu!!!

Monday 30 april 2007 - 11:38

hola hill si te fijas abajo hemos organizado una salida para mañana martes si te quieres apuntar cuanta mas gente mejor ....

Monday 30 april 2007 - 12:33
Hola Hill! apuntate mañana a la salida que te propone rockmaster. Yo también estoy buscando gente y mañana voy a ir a montserrat con esta gente por primera vez. Por lo que se creo que hay un poco de todo, gente con menos y mas grado. Que esto está muy bien para aprender aunque lo importate son las ganas! Hasta luego!
Monday 30 april 2007 - 12:34
Hola! que tal?

He vist el teu anunci i crec que et puc donar un cop de mà. Estic apuntat a l´Agrupació Excursionista Muntanya (Sant Andreu), entre moltes altres activitats, fem escalada. Anem fent sortides "oficials" del centre, i també entre colegues sortim sovint a escalar.

L´agrupació està situada al carrer Montsec 9. És un carreró, que està bastant a prop del carrer gran de Sant Andreu. Si vols informació la pàgina és: www.aemuntanya.net .Tot i que t´aconsellaria que passessis per allà. Els dies en que pots passar són dimarts i dijous, vora les 9. Hi a molt bon rotllo, i no et tallis en xafardejar, que d´alguna manera o altra tots hi hem entrat per primera vegada al centre.

No importa el nivell que tinguis, l´únic que has de tenir són ganes d´aprendre i de passar-ho bé.

Vinga doncs, que vagi bé i fins una altra.

Monday 30 april 2007 - 19:38

Hola "Hill"  (cómo la Lyn...  )  Yo puedo trepar entre semana ...y suelo salir a menudo ... de aqui p´allá...   si te apetece.. ningún problema... te dejo mi meil..

rodriguez.miquel@gmail.com    En serio...ningún problema...

A parte de la salida de mañana martes... si sigues "atenta" y por aquí.. te irás encontrando con salidas que va organizando la gente en formato... escalar...conocer gente y pasarselo bien.. incluyendo los conocidos "Rockostages"...un encuentro en alguna escuela de escalada de las Españas (así nos podemos encontrar foreros de Cataluña..Madrid... Vitoria...Bilbao.etc... ) por si te interesa el próximo lo hacemos el finde del 19 y 20 de Mayo en Jaraba (Zaragoza)  http://www.madteam.net/foro/ver.php/escalada_13418.html  

Pekas   Bienvenida al mundo de lo vertical...                http://cimasycronopios.blogspot.com/

Monday 30 april 2007 - 19:39
No dona no...tu apuntat a tot. Lo important són les ganes. Esportiva , clàssica o artificial....ja ho aniràs veient. Jo m´apunto a la sortida de demà amb l?aaron i el M+ però em penso que han quedat una mica tard pel meu gust però si vols jo i l´Anto serem al bar Ana del Bruc a les 9:30h i anirem al Vermell del Chincarro ( esportiva ) que està per allí a la vora. Au.. animeu-vos i com més erem més riurem!!!
Tuesday 1 may 2007 - 06:19

Uoooooostres!!!!! Moooltes gràcies a tots per els ànims.... respecte a lo de quedar avui... bè.... es que TREBALLO! sí, heu llegit bè, treballo i ni més ni menys que 12 horetes de l´ala! jor! aixì que tot i que m´encantaria poder venir... a la trobada d´avui... la cosa està mu mala!

Però ara que he "descobert" aquest forum.. penso estar enterada de tooooot i en kuant es faci una sortida a la que pugui venir... ME APUNTO!!!!! je je je

Tuesday 1 may 2007 - 06:24

Uola! he estat mirant la web que m´has comentat.. està bè, però potser tens rao i el millor es anar cap allà a donar un cop d´ull. Ara no riguis: no he estat mai a Sant Andreu però segur que ho trobarè... Es possible que la stmana vinent passi per allà.....ja et comentarè.... i... gràcies

ptonets

Tuesday 1 may 2007 - 09:32
Definitivament "estoy mas pa allá que pa acá". La resposta anterior va dirigida a Marc..... jor.....
Tuesday 1 may 2007 - 15:43

Hola Hill:

Si en alguna ocasió et ve de gust fer via de més d´un llarg , aprendre com es muntar una reunió, com progressa una cordada, ... i altres estrategies de via llarga pots contactar amb mí. Evidentment per aprendre tot aixó no cal que es tracti d´una via complicada es pot aprendre en vies de dificultat mitjana-baixa sense problema.

Si t´interessa ja m´ho dirás.

Salutacions

Tuesday 1 may 2007 - 16:09

Uola!

Dooooncs no et dic que no... pero primer vull tornar a posar.me una miqueta al dia.. vull anar poc a poc je! . Kuan hagi agafat el "ritmillo", doncs m´encantaria que m´ensenyesis tot això... estemmmmm en contacte....

ptonets

Tuesday 1 may 2007 - 20:16

Suposo que si coneixes el gri gri es que japs com funciona i ja saps com s´assegura al primer,no?

Tuesday 1 may 2007 - 22:29

Et comento lo del grigri perque tinc algun dia lliure entre setmana per anar a escalar i si et va bé podriem quedar per anar al garraf

Wednesday 2 may 2007 - 00:32
De res. Per cert, per Sant Andreu em refereixo al barri de Barcelona, eh.T´ho he dit perquè m´ha semblat per com has respost, que no et pensaves que em referia a això (potser m´he flipat) i era per assegurar-me´n. jeje

Vinga que vagi bé

Wednesday 2 may 2007 - 06:51

Marc: I es clar que sé que em parles del barri!!!  EH!!!!! que m´he empassat toooots els capítols del Cor de la Ciutat, eh? eh? eh? ja ja ja ja.. però tot i aixì, no he estat mai... Soc del poble dels Estopa i per Barna no vaig gaire... a treballar... però segur que ho trobarè.

Ah! gràcies

Ptonets

Wednesday 2 may 2007 - 11:35
Iep xiketa, benvinguda.
mmmm a veure... respecte sortit, una surt cada capde a grimpar amb els del centre o gent d´aquí; si algun dia t´hi vols afegir, endavant.
Una altra bona oportunitat perquè escalis força i vegis una mica com funciona part del sistema madteam és que t´apropis al rocostage.
Allà no dubtis que escalar escalaras i entre gent de tots els graus, coneixements i actituds.
Per aquí pel foro d´escalada (en alguns posts anteriors) en parla.
Res més....ja he que t´enganxi tant la roca com a mi.
Sort i muntanya!
Eva

Wednesday 2 may 2007 - 17:34

Home Natsuki !!!!!!!!! si estàs viva !!!!!!!!! ... no pot ser !!!!!!

Wednesday 2 may 2007 - 19:14
Ei bitxeju!!!!!!!!!!
Claru que sí!!! Estava una mica dormida jiji massa feina, però ja torno ha tenir energia per donar una mica de guerra.
Passaràs pel rocostage?
Petonetssss!

Thursday 3 may 2007 - 09:00
Jo no passaré...tu passaràs per Lleida i hi anirem junts no ???? ja parlem de com ho fem, que ho farem be no ?? jajajjajajja
Thursday 3 may 2007 - 14:12

Ja que la gent esta tan animada: Qui s´apunta nar a escalar aquest finde a Berga?

A fer unes vies d´esportiva tan es el nivell i el dia i l´hora us ho deixo a les vostres mans!

Thursday 3 may 2007 - 16:55
A mi em sembla be però encara no et puc confirmar el dia. De fet podriem unir-nos a
Thursday 3 may 2007 - 16:57
...collons...aquesta maquinota fa el que vol....encara no havia acabat. Volia dir que hi ha una proposta per escalar a St. Llorenç de Morunys...ens hi podriem unir i fer més pinya, be.. si al fisio no li sap greu.
Thursday 3 may 2007 - 23:58

Hola nois i noies, en absoluto me molesta que vengais!! com mes siguem mes riurem!en principio vamos el viernes a pasar la noche tirados por alrededores de Stllorenç , para amanecer temprano cerca del camping, instalar a la mañana y pa las 11 estar escalando en un sector de LA COMA, a unos 15mins del camping creo. también existen otras opciones (hay pa elegir) y si llueve seguramente haremos alguna excursion a pie o algo así pa que el finde no sea en valde.

Mi movil es 671632135 y mi nombre es Rafa, si necesitais algo o quereis alguna información no dudeis en llamar!!

Hasta luego

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies