La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Torrelletes de foix

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 3 may 2007 - 17:33:28

Torrelletes de foix

Bones algú ha provat una via a torrelletes que es diu rebenta calderes?

És perquè a les ressenyes la marca com a 5+ (6a), pero té una sortida molt durilla amb un bidit, crec que és de 6a+/6b.Si hi ha algu que l´hagi provada per contrastar.

La via es durilla al principi però és difrutadora. Weno pos eso salut i a tibarli

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Monday 7 may 2007 - 21:21

Thursday 3 may 2007 - 17:39
   Consulta al blog de l´Oskar que es parla del tema:
http://skalada.wordpress.com/
si que és més de 5+. jo per que no tinc el nivell pero per lo que m´han dit si que deu ser 6a o 6b.

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 3 may 2007 - 21:12

La vaig provar en el seu moment.

Em va semblar excessiva per 5º+ pero potser també excessiu 6b, per tant opinaría pels volts del 6a/6a+ segons gustos :)

A la zona el grau es en general dur pero a la part de l´esquerra encara es més apretat i potser es massa...

Aquí tens les ressenyes una mica actualitzades:

http://skalada.wordpress.com/tag/torrelletes/

Vas provar altres vies del sector per comparar?

Records

Monday 7 may 2007 - 21:21
Si crec que és encertat un 6a+, vaig provar la fosca un cinquillo del costat, la pitu canals 5º tb, la foc foll 6b tot i que el pas em va semblar més fàcil que el de rebenta calderes. M´agrada el sector està força bé i a prop de casa per na un dia aixi deskakis jejej. Weno merci per contestar companys Salut i a tibarli ben fort

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies