La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Dimars y dimecres a Reequipar.....

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 7 may 2007 - 14:34:25

Dimars y dimecres a Reequipar.....

Hola, dema 8 i dimecres 9 , continuo reequipant a la Foradada-Cadireta.......el dimecres potser al Anec, si algu vol venir, es que el material pesa molt !!!!!!!!!,

Gracias.

Jordi Brasil

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Friday 11 may 2007 - 16:10

Monday 7 may 2007 - 16:04
El dimecres hem podria apuntar, pero clar el meu nivell es de 6a justet i lo dels estreps o he probat una vegada, no he pujat mai amb jumars tot i que en tinc un, osea que no se si et fare molt servei.
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 7 may 2007 - 19:17

Hola, es una bona oportunitat per practicar jumars y rappel, apart de aprende a colocar parabolts, el grau lliure no crec que passi de IV+, també nescesito que me aseguren per franquejar pel forat de la Foradada, cap a la esquerra al canto dels Frares par estudiar el espolo que enva mostrar en Xavi Vidal..........per sota del Encis Sublim de Fredy Parera.

Si vols venir en contactas per quedar y la hora, vale.....

Jordi

Monday 7 may 2007 - 22:56
Ei, jo si vols mapunto el dissabte, si no fas res, podriem quedar, a mi el tema artificial em tira molt!!! be ja saps, si vols un ajudant, pots comptar amb mi!!! salut i tapia
Tuesday 8 may 2007 - 14:56

Ok! pos tu mateix digues hora i lloc per dema i alli hi estare, jo vinc de Manresa.

Tuesday 8 may 2007 - 17:17

Hola, potser sobre les vuit hores a la cafeteria del hotel del bruc........., enviem confirmacio a jordi_brasil@yahoo.es

gracias

Jordi

Friday 11 may 2007 - 07:41

Hola Jordi, Enviem el teu E-mail........

jordi_brasil@yahoo.es

Friday 11 may 2007 - 07:54

hola, perdona xose 29, no vaig llegir el teu post fins ara......millo dit no em va arribar el correo,   bueno aquest disabte trabalho !!!!!!!, pro el diumenge, y el dijous y divendres que ve, no.........

jordi

Nota per a tots. No es cobra, es gratuit, si pot apuntar qui vulgui !!!!!!!!!!, un altreº cosa es que tingui interes en aprendre, yo soc molt estricte y clar en com gasto el meu temps, y mes si sur de la meva botxaque, ja,ja,ja....normalment en els cursos, quan trobo historias, com la del noviu que nomes ve per controlar a la namorada, o el amic del vei que ve per incordia perque sa aburrreix a casa ,els i torno els dines als dos y no en fan perde el temps, vale.

Friday 11 may 2007 - 15:11
Te le enviat al teu mail pero per si les mosques Zaldyon@hotmail.com
Friday 11 may 2007 - 16:10
Digas q si jordi, q tu ja saps perdre el temps tot solet!!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies