La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >vies a beuda??

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 7 may 2007 - 10:01:38

vies a beuda??

Bon dia a tots!!

Ahir vaig estar caminant per beuda direcció la Mª de Deu del Mont per Segueró i em vaig acostar a una bonica paret per curiositat i... -Mira tia!! hi ha chapes!!!

Bastant més amunt de la zona d´escalada que hi ha casi al costat de Beuda i aprop d´una font que hi ha al costat de la carretera hi ha una paret d´uns 60-70m. on hi ha vies amb material nou i no tant nou i molt fins i tot una amb material molt vell. també hi ha una via d´artificial.de 3 llargs.

Algu sap de quin sector parlo i de la cotació que tenen les vies d´esportiva??

gracies

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 11 may 2007 - 11:07

Monday 7 may 2007 - 11:42

En aquest blog

http://pmuntanya.blogspot.com/

tens les ressenyes força actualitzades

(punxa a dalt a la dreta: Ressenyes en format pdf, Castell dels Moros (Beuda))

Ocultar todas las respuestas      
Monday 7 may 2007 - 14:04
Bones,

Pel que comentes jo diria que es tracta quasi amb tota seguretat de la zona dels Cingles de Rocapastora. A sobre la carretera hi ha el cingle Gran (diria que es el que vas veure) d´on no hi ha ressenyes publicades, i unicament hi ha la placa metalica que indica la via d´artifo de 3 llargs que comentes, a baix hi ha el cingle Petit el qual segons sembla ha estat recentment desequipat per nidificació de l´Aguila Daurada.

No se com esta el tema al cingle superior, de totes maneres ja fa temps que entre el Consorci de l´Alta Garrotxa i el Departament de Medi Ambient i Habitatge... s´està limitant molt l´escalada per aquesta zona... i segons sembla no pintava gaire bé.

Per si proximament es torna a permetre l´escalada, pots trobar ressenyes del cingle peitt al Vertex.205.

Aps.. com ja comenta Nadir.. al blog de pmuntanya pots trobar actualitzacions de la zona de Beuda, i algun post del novembre d´una visita que vam fer a la zona del cingle petit.

Apa.. salut i escalades!!

Monday 7 may 2007 - 17:34
Cingles de Rocapastora?. Segur que deu ser això. Les vies que deia estan una mica mes a la dreta d´on esta la via d´artifo. De totes maneres em penso que son una mica chungues pel meu nivell pero em picava la curiositat.
Gracies i salut

Friday 11 may 2007 - 11:07
Hola!!

Si, segur que es tracta del cingle de Rocapastora, aquestes vies han set obertes per gent de Banyoles i Garrotxa, en tenim fet un croquis ja fa temps pero com que tenim tants problemes per escalar a la garrotxa no ho vam publicar. El cingle petit del que feu esment ha set obert per gent de figueres, nosaltres tambe hi tenim una via i mes projectes... ja veurem.

Efectivament han desequipat (encara no saben qui?) les vies del cingle petit i molt ens temem que tambe han desequipat la Rocapastora (anomenada aixi pel corral situat a sota cingle on al monjos hi tenien el ramat aixoplugat) la veritat els escaladors locals comencem ha estar fins....de la persecucio, semblem maleants....

Pel que fa a les ressenyes noves del castell del moro us he de infomar que encara estic obrint mes vies, a dia de avui ja n´hi ha 6 vies totalment equipades (atencio via de 33 metres) que pel que he vist m´han estalviat la feina de fer ressenyes ...quina barbaritat estic obrint les vies i la gent fent cua per pujar-hi ...

Disfrutad escalando!!!
eso si, que no os vean

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies