Escalada
|
salut companys,estic buscant algun rocodrom barceloni, que estigui relativament aprop de la plaça espanya i no sigui el ultracar Climbat.... que em podeu recomanar?? gracies!! |
7 Respuestas
Última respuesta Wednesday 9 may 2007 - 17:04
Dono per fet que ja saps que tens la Fuixarda al costat, que es un bon rocodrom i a més gratuit
A banda d´això tens el plafón del Salva a tocar de Climbat, i no molt lluny, però ja no tant a prop de plaça Espanya (metro Can Vidalet), hi hà un altre plafón que està molt bé. Si vols més info d´aquest ultim, escriume un missatge i t´en paso.
salu2
flx
Hola,
a la plaça de Sants hi ha el de l´UEC de Sants, bastant més econòmic que el Climbat o el del Salva, i a més amb vies a a part del plafó.
C. Jocs Florals, 51-53
|
eeep Oscar!!!mhas d´entendre!!!crec que abans de fer una altra serie a la Hel arte em tallo les venes!!!!!:)) tu que tens contactes...on esta el roco del salva?? salut!! |
Una cosa Gunter, tant el del Salva, con l´altre, no son "rocos", son "plafóns". Allà no hi han vies per fer amb corda ¿eh? ![]()
Ara faig una trucada i et paso l´adreça per mail.
salu2
flx
Por cierto k., a ti nadie te tiene que montar los séptimos, que te bastas tu solito no me seas modesto.![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.