La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >recuperació!!!

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 14 may 2007 - 17:35:58

recuperació!!!

holes!
Em dic martina i fa set mesos que no escalo. M´estic recuperant d´una lesió de tríada (llgament lateral intern, lligament creuat i menisc), i tot just ara em deixen escalar en tope rope vies fàcils (fa quatre mesos que em van operar).
Tot i que he seguit treballant tant com he pogut, tinc l´equilibri a la paret en un estat més que lamentable... :S
Jo tinc les tardes lliures i buscava algú que tingui ganes d´anar a escalar coses faciletes a la vora de Barcelona, per tornar a agafar solera. De moment això, només puc fer tope-rope, però els temes de seguretat a la paret i així encara me´n recordo :P
No tinc vehicle, ni carnet, però tinc material.
Si algú té ganes de fer cosetes, dijous a la tarda estic disponible, i sinó quan vagi bé!!!!
El contacte: mmarcet@arccoop.coop
PD Treballo a Barcelona, a Sant Antoni i visc a Vallvidrera, per situar ;)

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Thursday 17 may 2007 - 09:37

Wednesday 16 may 2007 - 13:08

Hola, Martina; jo visc a Llavaneres i algunes tardes anem a fer esportiva a Banyadores (Cabrera de Mar); acostumem a anar-hi dilluns o dimecres quan sortim de la feina (a les 3). Si t´interessa m´ho dius i en parlem. Fem vies de  fins a V+ i provem algun 6a. pel transport, tens tren fins Llavaneres o Mataró.

Marià

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 16 may 2007 - 19:38
si no trobes a ningú per demà i et bé d´agust fer alguna coseta per montserrat enviem un mensa a la meva direcció. Crec que la tens a la teva direcció de correo
Wednesday 16 may 2007 - 20:02

ole ole campeona!!!!

m´ha encantat veure el teu post, en dos dies recuperes l´equilibri i els 6a de margalef ;PPPPPP

per aqui tot bé, ara som per cabrales a punt de baixar al rockstage de jaraba, a veure si el proper ja pots venir.

ens veiem aviat!!!! molts petonets meus i de l´andreu

nin ^_^

Thursday 17 may 2007 - 09:37
TIA!!!   desaparecida!!! que t´enviem sms i no ens dius res....!!!
Ei aquest cap de setmana estem a Vilanova que es munta una macro-festa escaladora amb la gent del CEC...
Intentaré fer algo de llarga de segona a veure com vaig
però ufff. encara no em deixen deixar el gimnàs
Wneu guapa, quan aterrissis em dius algo, eh??? almenys ens convides a un soparet i ens passeu les fotos, per fer-nos dentetes als que ens dediquem a la vida laboral i  productiva

Besaetes!!!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies