La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Pedraforca: Cerdà -Pokorski i Via del Guarda

Escalada

volver al indice del foro.

Sunday 20 may 2007 - 21:17:16

Pedraforca: Cerdà -Pokorski i Via del Guarda

Hola gent!

Algú ha fet alguna d´aquestes dues vies últimament? M´agradaria saber equipament, material necessari, grau obligat real...

Gràcies!!

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Tuesday 22 may 2007 - 10:14

Monday 21 may 2007 - 07:06
Jo no, pero en Mohawk i en Gatsaule, la del Guarda sí:

http://mococlimbing.blogspot.com/2006/06/pedraforca-via-del-guarda.html

===
K.
http://skalada.wordpress.com

Ocultar todas las respuestas      
Monday 21 may 2007 - 17:13

La via del Guarda és una mica més exigent que la Cerdà-Pokorski. La dificultat de totes dues varia molt en funció de si les fem en Rotpunkt (6b i 6a) o ens agafem a tot. Com que són vies de diedre i fisura, ens les podem anar equipant a les nostres necessitats, podent reduir molt la dificultat obligada (tampoc és recomanable arrivar a nivells grotescs). De totes maneres a la del Guarda recordo algúns trams obligadots amb fissura cega (2º llarg) potser de 6a, llisot, llisot. Així doncs, el material variarà en funció de lo justos o sobrats que anem. Per fer-les en condicions normals estan força equipades, tot i que el joc de friends (amb algún de gran) jo sempre el portaria.

Per la del Guarda, porteu cintes llargues. Recordo que al llarg del sostre donava moltes voltes i podia fregar la corda si no alternaves l’una i l’altre correctament. Fet en lliure és dels llargs més guapos del Pedra. Impressionant. El llarg següent, comença tieso amb algú clau (és encastament) i després no es veu res més. De fet no hi ha res més, però cada cop és més fàcil, i em sembla que es podia anar posant algo.

A la Cerdà, la dificultat la recordo molt concentrada en dues panxetes que fa el diedre en els llargs del mig. Però es podria passar agafant-te, no eren obligades.

A part, potser el més complicat és saber-se moure per aquests terrenys i trobar la via per on va (sobretot al començament de la Cerdà-Pokorski, la del Guarda és més fàcil de seguir si tenim una bona resenya), els descensos, aproximacions...

Que les disfruteu!

Jordi

Tuesday 22 may 2007 - 10:01

Weo! donc jo no havia demanat la info. però merci Rak per preguntar i Turtle per respondre Són dues vies que m´interèssen i espero anar a fer en bréu. En una ocasió vaig haver d´avandonar al segon llarg de la del guarda,el 6a hem va semblar durillo i després de provar-lo amb la paret molla no hem va sortir...crec que podria haver fet algun pas d´Ao,però hem va semblar pròu guapa per tornar un altre dia, amb la pedra seca i poder-la provar en lliure(parades d´olla del moment) i la Cerdà-Pokorski la vaig fer fa molt i molt de temps, i només recordo que hem va agradar, rès més....serà questió de repetir!

Apa doncs merci als dos!!! i k vagi b!

Tuesday 22 may 2007 - 10:04

wep´s que despistao quwe sóc!!!!

Merci a l´oskar tb!!

Tuesday 22 may 2007 - 10:14

Ei Camaleon, doncs si les fem aquest finde ja et diré què tal!!

Potser acabem fent el Gran Díedre i La Via de Tots...  Sí, sí, estic feta una cagadubtes.., però al final sempre acabo escalant i difrutant, que és l´important!! .

Gràcies a tots!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies