Escalada
Algú em pot dir que tal està?? El 6a es dificilot ?? Aquest cap de semana m´he autocastigat sense escalada a estudiar una miqueta de francès ( l´idioma ja i ja ) però potser passat demà tinc festa i com que diuen que a Terradets hi plourà..estic buscant una alternativa.Gracies nois / es !!
7 Respuestas
Última respuesta Wednesday 30 may 2007 - 08:07
Hola company, aunque yo no la he hecho tienes mucha información en esta misma página en el apatatado Rutes, ressenyes, por lo que he leido en la guia MOntserrat Sud pag 183 le dan una dificultad obligada de V,
La haces y otro día me la cuentas a medida que la repites jejejejejejej.
Au revoir![]()
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Eis javié! L´aresta ribes és una via molt maca, molt recomanable i molt montserratina. El 6a és molt fàcil i està asseguradíssim (només el 6a i els V/V+, la resta de via vas de sabina en sabina). I si el 6a no surt es pot fer en A0. Tu te´l treus de sobres Però en aquests moments a la vinya nova no es pot escalar per nidificació d´aus Jo dilluns tp tinc res a fer. Si vens a Montserrat dis-me algo i potser m´apunto. Vagi bé! i tria una via que no tingui prohibicions!! piopio |
Amos a ver...por partes...
Lo primero... no hay prohibiciones explicitas en la Vinya Nova... (todavía...
) y si se " RECOMIENDA" no escalar...es en los sectores de la izqda . del torrente... http://www.onaclimb.com/varis/vinyanova.htm incluso en los nuevos planes de regulación..la Vinya Nova ...se salva por los pelos... http://www.onaclimb.com/ Una aclaración más.... en la página 178 de la guía de Montesrrat Sur... en el croquis salen los limites desde los cuales está regulada la escalada... y el texto lleva a dudas...ya que dice...(textual ) : IMPORTANTE... No se debe de escalar desde la vertiente "orográfica" derecha del Torrent del Pont hasta el Cami dels francesos.."
Es decir... la derecha orográfica del Torrent... son las paredes que veremos a la izqda. tal y cómo nosotros nos aproximamos desde el parking...
(bufff...vaya rollo...he soltado...noo..????
)
Un
y sigo...
Sobre la vía... a parte de tener la reseña en esta web...
tienes nuestras impresiones... en el blog del Flx...explica de "fruta madre" la estrategia de la vía... (vale la pena empalmar algún largo..
) http://caminosverticales.blogspot.com/2007/03/aresta-ribas.html
y si quieres complementar más info... mi versión de los hechos...
http://cimasycronopios.blogspot.com/2007/03/aresta-ribas.html
Consejillos... Entra pronto en la vía... está muy solicitada...
Lo de las sabinas qué te dice Berta...
pues no sé... pero yo no creo que la vía vaya de sabina a sabina...
Está reequipada... lo justito...( cómo ha de ser..)...
El largo de 6a... seguro que lo sacas... no es muy durillo... y además con tu altura.. si vas pilladete en algún paso... fijo que "acerando" sales p´arriba...
llevate algún cordinillo por si quieres sustituir los dos puentes de roca del penúltimo largo... es una vía muy recomendable...
y con algún alejillo curioso...
Ya contarás...!!!!! ![]()
Pekas ![]()
Ei Xavié!
Jo la vaig fer fa dos caps de setmana, i tot i que les temperatures eren força més altes que avui, no vaig suar fins al descens (sempre córrer airet!!). Si hagués portat un jersei me l´hagués posat!!
El 6a no te cap problema, està d´allò més assegurat, així que tal i com ja t´han dit, pots fer A0!!
Durant tota la via, els passos claus estan assegurats. Els llargs que no tenen res són III-IV i l´única "complicació" que tenen és que estan una mica descompostos.
Nosaltres vam empalmar varis llargs. Jo tinc la piada feta a www.centrecac.cac, a l´apartat fòrums. Així que si vols, t´ho mires. També tinc la via fotografiada i ressenyada amb el paint, si t´interessa t´envio la foto!!
És una gran via, no deixis de fer-la!!!
Bones escalades!!!
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