La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Accident Dissabte 02/06/2007 a Tarradets

Escalada

volver al indice del foro.

Sunday 3 june 2007 - 09:39:04

Accident Dissabte 02/06/2007 a Tarradets

Hola, ahir el meu company y jo escalavem la via Anglada-Guillemon a la paret de les Bagases a Tarradets.

A uns 200m, el meu company estava obrint un llarg d´uns 30m i se li va desprendre el roc on estava agafat, un "laja" enorme, d´un metre i mig d´ample. El roc s´em va venir a sobre i afortunadament nomes em va passar roçant, no va tallar cordes ni va reventar la reunio. Darrera va passar el meu company, li van petar un parell de friends i va caure mes de 30m, va anar a parar uns 8m per sota de la reunio.

Despres vaig assegurar la posició, vaig trucar el cos de rescat i li vaig fer un reconeixement de les constants i les ferides. Poc despres un helicopter dels bombers ens va treure d´alla.

Jo tinc contusions lleus i el meu company es a l´hospital amb una fractura i hemorragia interna. Li van dir que era un miracle que nomes s´hagues trencat un os, que amb aquella caiguda podia estar content de no haver-se esmicolat tots els osos.

Si algu vol escalar aquesta via, que s´oblidi, la roca esta molt inestable, jo personalment no havia vist mai desprendres un roc d´aquelles dimensions en una paret de per aqui.

Vam tenir molta sort de poder-ho explicar.

Si tot i axi algu s´aventura, vaig haver de deixar un parell de friends a la paret, seria un detall que si algu els recupera es poses en contacte amb nosaltres.

Bona sort a tothom i vigileu molt

Xavi.

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Tuesday 5 june 2007 - 08:44

Monday 4 june 2007 - 11:38
Bufff tela xiket!
Sort k finalment la cosa ha acabat prou bé. La propera trepada a Montserrat a donar gràcies a la verge jeje.
Sort i muntanya! (I merci per l´avís!)

Ocultar todas las respuestas      
Monday 4 june 2007 - 11:53

Bufff... por lo que he podido entender habeis tenido muchísima suerte...

De esa vía nos bajamos en Semana Santa por el mal tiempo pero va a ser que se me han quitado un poco las ganas de volver... Animo para tí y el colega en la recuperación!!

Monday 4 june 2007 - 12:02
Buf... deu ni do quin ensurt Xavi!!! me´n alegro que dins les conseqüències la cosa no anés a pitjor! Ara us toca recuperar-vos i esperem que aviat esteu donant guerra altre cop!

Salut i ànims!

Tuesday 5 june 2007 - 08:44

Ei, m´alegra saber que esteu bé. Nosaltres estàvem escalant la Supertramp, vam veure caure la llastra i vam intentar comunicar-nos amb vosaltres, però no ens sentíeu. Vam grabar el rescat. Ànims amb la recuperació!!!!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies