Escalada
Hola,
som un matrimoni que volem conèixer gent per poder fer sortides, per la zona de Barcelona, i puntualment a d´altres llocs de Catalunya. Tenim 33 i 31 anys i moltes ganes d´aprendre. El que estem buscant és gent que tingui un nivell com a mínim de 6a+ de primers, ja que, com he dit abans volem millorar, el nostre nivell es de V o V+ de primers,....
El e-mail es: atuschling@gmail.com
Salut a tothom!!!
Per cert som bona gent, je, je,...
http://world-of-dungeons.es/?link_pa_60082
17 Respuestas
Última respuesta Monday 13 august 2007 - 15:09
Hola
Pues jo busco gent per la setmana que ve (dilluns, dimarts i dimecres o be Dimecres, Dijous i Divendres) per fer clássica, encara que esportiva en un moment donat també m´aniría be. Si voleu fer classica, pues la idea sería anar al pedraforca (civis-genis, homedes, gran diedre o be a la sud i equipades) o be a ribes de fresser (somni d´en Rosell). De trastos per classica, cap problema, ja el posso jo.
Si voleu, passeu-me un mail a j_belmonte_perez@hotmail.com
Vagi be
Jose
Holaa
Prenc nota per si no trobo a ningú per fer clássica la setmana que be! Es que la classica es la classica !! (jo vaig començar fa uns cuants anys amb la esportiva i desde far 3 anys m´he centrat a la classica)
Si et va be anar a fer esportiva els matins entre setmana cap problema per quedar a les 8 la setmana que be. Puestos, pues es podría anar a penya senyal (castelldefels, on hi ha uns cuants 6b´s & 6c´s macos) o a gelida (del V+ al 6c hi ha força) o a sant andreu de la barca, ja que estan a la vora de BCN i amb ombra pel mati. O es podría fer una mini tapia al pic del martell.
Us envio un mail dema dissabte a la nit (ja he vist la vostra adreça) i us indico si al final no marxo als piris, de cara a fer algo dilluns mati o dimarts.
Vagi be el cap de setmana!
Jose
Bones,
De bon rollo i sense ànims d´ofendre, xo és q m´ha fet gràcia el post... més que companys d´escalada, crec q hagués estat més adient posar "Company que em monti les vies" :-)
Diuen q per millorar el grau anar al plafó va de conya!. :-)
Vinga bones escalades...
:-) no sí ja t´havia entés!! :-)
mmm i una cosa.. ja sé que semblaré moooolt repelent.... però NO es diu OBRIR una via.. sino muntar, anar de primer... Obrir és per la primera persona que hi puja, i sempre des del terra! Quan anem a escalar, anem a repetir vies obertes per altres.. i el qui posa les cintes, va de primer o monta la via, NO l´obra!
Joder, ho sento.. al final sempre ens entenem... xo vamos... aixxx que dolent és treballar a l´agost.... m´estic assemblant a l´amic Pekas, tot i que ell ho diria molt millor i a molts més ninos!
Ahh jo no tinc el grau que demanes i rarament faig esportiva, però si vols quedar em pots escriure al blog!.
Ei, q tal a todos¿?
Podría estar bien ir ha hacer una clásica la semana q viene, tanto en un sitio como en el otro, me da igual.
Si tu llevas material perfecto, ya que yo lo he dejado casi todo pensado que no iba a hacer hasta finals de agosto, cuando me lo devuelven, y creo que sólo me queda un juego de fisureros.
En mi caso nos podemos compaginar las tiradas, jejee, ya que veo que se está abriendo un nuevo debate.
Todavía no te puedo asegurar un día en concreto.
Mi dirección es: cg_isaac@hotmail.com
:-) moooolta gent diu obrir... i tots ens entenem! tot i així és bo saber i després ho dius com et sembli.
Uixx sort q no t´has cabrejat pel comentari! :-)
Sobre la via llarga... home sempre pots començar amb alguna via esportiva de varios llargs... a Montserrat ni ha de V i llargues... i així us estreneu... tot i que 1r cal saber munta R, rapelar.. i alguna coseta més... xo tot és posar-s´hi!
A mi m´agradaria escalar dissabte i diumenge a Montserrat, a l´ombreta, vies curtes o llargues, V+/6a. Si hi ha algú interessat, telf. 608 29 14 64.
Jejeje, alberti alberti, estas fet un cas...
Només volia saludarte desde aquí, avui hem tingut una bona escalada.
Q vagi bé, fins demà, jejeje.
Ja que estem, demà fem sortida a solius, qui vagi, doncs per allà en veiem. Qui no ho coneixi, sector de esportiva genial, tot granit, micropressas, tècnic, un xic abrassiu... però dels millors llocs per fer esportiva en catalunya, sempre i quan confiis en els teus peus de gat.
Salutacions.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.