La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >busque escaladors de tarragona

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 19 september 2007 - 15:39:55

busque escaladors de tarragona

Hola, busque escaladors de tarragona que van estar aquest ultim cap de setmana a albarracin (Terol). Algu els coneix??????

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Friday 21 september 2007 - 22:02

Thursday 20 september 2007 - 11:41

Jo soc de Tarragona, i vaig estar aquest finde a Albarracin. Qui ets?

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 20 september 2007 - 18:54
uffffff..............vau estar a l´orquestra??som valencians, van estar parlant a l´orquestra amb vosaltres....bueno, si sou vosaltres.....
Friday 21 september 2007 - 19:37
Ho sento Anna, no erem nosaltres. Be, segur que no era jo, igual algún dels meus companys si que va estar a l´orquestra, no ho se.
Friday 21 september 2007 - 21:57
val
Friday 21 september 2007 - 22:02

Val, doncs, aleshores...com que aquesta és una història prou absurda....i seria molt curiós poder trovar-los, seria flipant!Tenint en compte, que no tenim els seus noms, sols sabem que son de Tarragona, que el diumenge anaven a escalar...doncs el haver trobat a una persona, que eres tu i que coincideix amb eixes dades, però no eres tu....pot ser que siguen companys teus, o els conegues...perq eren dos...em podries ajudar...no hi haurà molta gent de Tarragona q anara a escalar a Albarracin eixe cap de setmana, no?

Deu.Gràcies!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies