Escalada
A veure si m´explico.....![]()
Doncs resulta que a partir de dimecres tinc uns dies de festa
i volia fer una "ruta climberiana"...
En principi començo amb uns colegues el dimecres a montserrat i a partir d´aquí aniré capa Vilanova de Meià i Mont-Roig hon hi tinc algunes vies clixades per fer en solitari...però b, tinc pensat escalar fins diumenge i per tant 4 dies de solitud potser són masses
...així que en principi hem reservo el dijous pr fer quelcòm i a partir d´aquí si algú s´anima a fer via llarga d´entre V i 7a equipada o semiequipada (o esportiva) en aquestes zones o en les proximitats que m´ho faci saber!!![]()
![]()
M´és igual l´experiencia i el grau (m´adapto) de qui s´apunti mentres tingui reverso i l´hagi utilitzat alguna vegada, encara que no s´en recordi![]()
...bueno, si hem de repassar algo o repassèm eh, cap problema! ![]()
![]()
Així que la proposta està oberta a tothom que li moli esclar tot i que no dominin massa, sempre i quant siguin bona gent i el principal sigui disfrutar de la paret tot fent uns riures.![]()
![]()
I no està oberta a tota aquella gent amb mentalitat poc flexible, conflictiva i que pensin que els ensenyaré a escalar en solitari.![]()
Tinc tot tipus de material menys el personal de cadescú (reverso, gats..
)
I la proposta per qui s´apunti és tant per un dia còm per més sempre i quant estiguèm oberts a que dos caracters poden no quadrar i per tant amb un dia ni pot haver prou (uf, que txungo que sona,je,je..
)
A si! podèm ser tres contan-me a mi i la dificultat de la via anirà marcada per l´escalador/a de menys nivell.
Aqui teniu el mòbil per fer-me un truc ja que el mail a partir de dimecres ja no el puc mirar. 667740887 (Miquel)
Uah m´he explicat amb el cul![]()
..je,je...bueno, de totes maneres bones escalades a tothom!!!![]()
![]()
2 Respuestas
Última respuesta Monday 8 october 2007 - 19:43
Guai, ja hem quedat amb en Zaldyon per div.![]()
(i ja es veurà si tb diss. i dium.), la via rondarà el Vº i còm a molt algún llarg de 6a (opcional) per tant qui tingui Vº que no es talli i s´apunti ja
! que còm més siguèm més riurèm!!![]()
![]()
Per cert, millor que qui s´apunti porti el material que tingui ja que si sóm més de tres haurèm de fer més cordades (o combinar-ho amb esportiva) i...jo només tinc material per una!!
Guai!
![]()
![]()
![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.