La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Si algú s´apunta a escalar algun dels 3 dies de fe...

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 8 october 2007 - 16:22:11

Si algú s´apunta a escalar algun dels 3 dies de festa...

A veure si m´explico.....

Doncs resulta que a partir de dimecres tinc uns dies de festa i volia fer una "ruta climberiana"...

En principi començo amb uns colegues el dimecres a montserrat i a partir d´aquí aniré capa Vilanova de Meià i Mont-Roig hon hi tinc algunes vies clixades per fer en solitari...però b, tinc pensat escalar fins diumenge i per tant 4 dies de solitud potser són masses...així que en principi hem reservo el dijous pr fer quelcòm i a partir d´aquí si algú s´anima a fer via llarga d´entre V i 7a equipada o semiequipada (o esportiva) en aquestes zones o en les proximitats que m´ho faci saber!!

M´és igual l´experiencia i el grau (m´adapto) de qui s´apunti mentres tingui reverso i l´hagi utilitzat alguna vegada, encara que no s´en recordi...bueno, si hem de repassar algo o repassèm eh, cap problema! 

Així que la proposta està oberta a tothom que li moli esclar tot i que no dominin massa, sempre i quant siguin bona gent i el principal sigui disfrutar de la paret tot fent uns riures.

I no està oberta a tota aquella gent amb mentalitat poc flexible, conflictiva i que pensin que els ensenyaré a escalar en solitari.

Tinc tot tipus de material menys el personal de cadescú (reverso, gats..)

I la proposta per qui s´apunti és tant per un dia còm per més sempre i quant estiguèm oberts a que dos caracters poden no quadrar i per tant amb un dia ni pot haver prou (uf, que txungo que sona,je,je..)

A si! podèm ser tres contan-me a mi i la dificultat de la via anirà marcada per l´escalador/a de menys nivell.

Aqui teniu el mòbil per fer-me un truc ja que el mail a partir de dimecres ja no el puc mirar. 667740887 (Miquel)

Uah m´he explicat amb el cul..je,je...bueno, de totes maneres bones escalades a tothom!!!

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Monday 8 october 2007 - 19:43

Monday 8 october 2007 - 16:34
Ei fiera! no se si tenrecordes de mi! jo ara ja tinc pillat el dimarts el dimecres i el dijous, si vols el divendres m´apunto a fer clasica te fet un truc i no las pillat ara ja saps el meu numero de mobil, ja diras quelcom!
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 8 october 2007 - 19:43

Guai, ja hem quedat amb en Zaldyon per div.(i ja es veurà si tb diss. i dium.), la via rondarà el Vº i còm a molt algún llarg de 6a (opcional) per tant qui tingui Vº que no es talli i s´apunti ja! que còm més siguèm més riurèm!!

Per cert, millor que qui s´apunti porti el material que tingui ja que si sóm més de tres haurèm de fer més cordades (o combinar-ho amb esportiva) i...jo només tinc material per una!!

Guai!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies