Escalada
Hola, soc una noia de 30 anys de Tàrrega que comença a escalar. Hem falten companys per escalar, sobretot entre setmana, de dilluns a divendres. Faig esportiva ( 6a de segona màxim...) però m´agradaria fer via clàssica, màxim de 5e grau.
Si a algú li fa falta una companya molt motivada que hem digui alguna cosa al mail pernicob@hotmail.com.
Abstenir-se novatos sense experiència ( amb una ja n´hi ha prou ) i gent poc seria.
Fins aviat.
6 Respuestas
Última respuesta Friday 9 november 2007 - 07:47
Muy buenas,
Tengo toda esta semana libre y con ganas de hacer alguna fácil. Si te ánimas!!! Vilanova de Meia, Montserrrat. Cuatro o cinco largos de IV a 6a.
Un saludo.
Hola:
Fa anys que escalo, més de vint. En l´escalada més que la dificultat cerco l´anar a disfrutar fent vies que estiguin al meu abast. També faig alpinisme i segueixo els mateixos criteris que ja he comentat. Respecte al compnay/a de cordada cerco la complicitat de qui valora més la relació personal de bons companys que el grau i la dificultat en si.
El meu e-mail:
Salutacions i que trobis company/a amb qui et pugis avenir i gaudir de la muntanya. Aixó és sens dubte el millor d´aquesta activitat.
Muy buenas,
Lo de fácil no es porque me sea fácil un 6a, es porque en la dificultad general que hay, bueno un 6a es fácil en comparación con un 6c, 7b u 8a. Respeto lo que a cada uno le cueste hacer un 6a, y a mí me cuesta un co....on eh!!!
Bueno, el caso es que yo soy de Barcelona, e ir a escalar por Lleida el viernes por la tarde, la verdad es que me va un poco mal.
Otra cosa sería ir el viernes entero a algún sitio, bueno el viernes y cualquier otro día entre semana, de momento estoy libre. El fin de semana, también hay posibilidades, pero esta más reservado y es un poco más díficil, ya se sabe, familia, amigos, compromisos...
Este Viernes regular, la semana que viene imposible si no es por Granada, voy a Sierra Nevada, aprovecho para comunicarlo y si alguien se anima a alguna vía facilita o algo de deportiva!!!
Un saludo!!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.