Escalada
Iep!
Que em sabrieu dir algun lloc per BCN o Mataró on recauxutin (errr....no se si s´escriu així....
) peus d gat?
Moltes gràcies i molta muntanya!![]()
11 Respuestas
Última respuesta Monday 26 november 2007 - 23:16
hola,
jo normalment vaig a pl.diamant, a gràcia. All`hi ha una botiga, que per cert està bastant bé de preu, no dic el nom per no fer publicitat, però es evident.
Tens soles de tots el tipues.
Inconvenient: has de tenir 2 peus de gat, ja que ho millor es portarlos un dilluns per a q els tinguin per divendres, i d´ aqiuesta manera poder escalar durant la setmana...
De totes maneres a bcn hi ha mil llocs, suposo que es qüestió d´ anar on més t´ agradi, et quedi més a prop o simplemnt et caiguin millor.
Bones,
jo també vaig anar a Rapidregidor, i molt be i content!
Els vaig portar un dilluns al matí i el dijous al matí ja estaven, a part tenen diferents tipus de gomes i el recautxutador també es escalador i aconsella prou be!
Els preus...depenen de la goma i si has de fer punteres o no.... crec que em va costar 27 euros sola i puntera..vibram
Hola, soc Alfred de RAPID REGIDOR.
Primer de tot gràcies a tots per recomenar els nostres serveis, i asegurar-vos que treballem dia a dia per millorar.
Aprofito per informar-vos que ja hem rebut goma Vibram de 5,5 mm. (perfecte per plafó i via llarga).
Moltes gracies i bones trepades
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.