La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Recauxutar peus de gat

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 26 november 2007 - 11:28:26

Recauxutar peus de gat

Iep!
Que em sabrieu dir algun lloc per BCN o Mataró on recauxutin (errr....no se si s´escriu així....) peus d gat?
Moltes gràcies i molta muntanya!

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Monday 26 november 2007 - 23:16

Monday 26 november 2007 - 11:32
Hola Natsuki!

Si busques al fòrum "recauchutar" et sortiràn moltes converses sobre això! Sé que n´hi ha un per ciutat vella bastant famós, que ha sortit moltes vegades al fòrum!

Klaix

Ocultar todas las respuestas      
Monday 26 november 2007 - 11:47
Aquesta pregunta hem sona...

I la resposta diria que es:
www.rapidregidor.cat

Monday 26 november 2007 - 12:33
ei polita,pues donde los llevo yo solo me ponen vibran asi ke este finde te paso unos pa ke me pongan 5.10ya se ke soy un poco aprovechon,pero la vida es duramuuuuuuaaaaaaaaaaack.toma nota de la direccion ke te ha pasado david
Monday 26 november 2007 - 13:21

hola,

jo normalment vaig a pl.diamant, a gràcia. All`hi ha una botiga, que per cert està bastant bé de preu, no dic el nom per no fer publicitat, però es evident.

Tens soles de tots el tipues.

Inconvenient: has de tenir 2 peus de gat, ja que ho millor es portarlos un dilluns per a q els tinguin per divendres, i d´ aqiuesta manera poder escalar durant la setmana...

De totes maneres a bcn hi ha mil llocs, suposo que es qüestió d´ anar on més t´ agradi, et quedi més a prop o simplemnt et caiguin millor.

Monday 26 november 2007 - 17:41
Hola!!

Et recomano Rapid Regidor:

Rapid Regidor

Està a Gràcia i la veritat que val la pena (Ràpid, bé de preu i bon assesorament).

Fes una ullada a la pàgina web.

Salutacions

Monday 26 november 2007 - 17:41
podieu possar una estimació del preu???   
 Es que jo tinc uns que els toca i no se si potser anar millor a comprar que a recauxutar segons el preu que sigui...

Monday 26 november 2007 - 17:46

Bones,

jo també vaig anar a Rapidregidor, i molt be i content!

Els vaig portar un dilluns al matí i el dijous al matí ja estaven, a part tenen diferents tipus de gomes i el recautxutador també es escalador i aconsella prou be!

Els preus...depenen de la goma i si has de fer punteres o no.... crec que em va costar 27 euros sola i puntera..vibram

Monday 26 november 2007 - 17:50
Hola mi consejo es que los traigas al Club de Escalada la Fuixarda tienes diferentes tipos de suelas punteras o medias suelas yo hace un tiempo los tenia que llevar a un zapatero en cornella pero me cobraba 15 euros y fatal  si te vienes preguntale a Manolo el te dara consejos tambien tiene unos pies de gato millet nuevos que son una pasada por 50 euritos  el club esta en c/ josep gras 6 esplugas metro linea 1 can serra metro linea 5 can vidalet salida ronda de dalt 13 junto c/ molinos un salu2 
Monday 26 november 2007 - 18:05
ui,ui,ui eva,consulta los precios por ke si no me los traes y los llevo a gallarta.lo unico ke es suela vibran,no hay five.ten.solo suela-15 euros,suela y puntera-19 euritos.creo ke para pagar mas de 25 euros ,merece pillar unos nuevos
a seguir desgastando suela

Monday 26 november 2007 - 22:56
Moltes gràcies a tots!
Moure filets telefònics i googlenianos i decidiré.
Sort i muntanya!

Monday 26 november 2007 - 23:16

Hola, soc Alfred de RAPID REGIDOR.

Primer de tot gràcies a tots per recomenar els nostres serveis, i asegurar-vos que treballem dia a dia per millorar.

Aprofito per informar-vos que ja hem rebut goma Vibram de 5,5 mm. (perfecte per plafó i via llarga).

Moltes gracies i bones trepades

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies