La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >VIA TIM DE MONTSERRAT

Escalada

volver al indice del foro.

Friday 30 november 2007 - 14:17:46

VIA TIM DE MONTSERRAT

Algú em sabria dir si han acabat de reequipar la via TIM de l´aeri i on puc trobar una ressenya actualitzada.He buscat una mica i el que trobo és molt antic.Gràcies.

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Tuesday 11 december 2007 - 09:37

Friday 7 december 2007 - 11:35

Abans de reequipar-la,aniria be pensar en netejar la sortida. Doncs sembla un abocador.

No penseu en adaptar les vies a les vostres possibilitats, sino en posar-vos a l´alçada de les vies.

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 9 december 2007 - 21:54

No t´equivoquis,no tens ni idea de les meves possibiliats,ni del meu respecte a la natura,potser et podria ensenyar cuatre coses espavilat. Havia llegit que l´estaven reequipat i volia saver si ja estaven.

Monday 10 december 2007 - 10:27
Potser que li demanis al Tarrago, que es ell que esta destrossant totes les classiques de Montserrat.
Per una altra banda el Santi no t´ha faltat el respecte, nomes ha expressat una opinio sobre el que s´esta fent amb les classiques de Montserrat, per tant frena una mica.

Monday 10 december 2007 - 13:02

Suposo que et refereixes a la TIM de la Paret de l´Aeri (Serrat del Moro).

Pel que jo vaig sentir, Tarragó i companyia, volien pujar aquest diumenge (9-12) a restaurar la TIM (després la Easy Rider i després la Valentín), però amb el temporal de vent del nord no sé si hauran anat. Suposo que, com sempre, quan acabin ho faran públic.

Respecte a la via, la ressenya del llibre del Picazo, a l´última edició, la va fer repetint la via l´estiu passat. Ara que no et refiïs gaire de la graduació, no sempre l´encerta.

I no sigueu tan susceptibles tots plegats! Caram!

Monday 10 december 2007 - 13:08

Desde el meu punt de vista sique m´ha faltat al respecte i jo em defenso i no es problema teu.

Monday 10 december 2007 - 13:10
Gracies company,hi ha gent que no enten que reequipar una via no vol dir cosir-la de parabolts,sino cambiar lo vell respectant com estaba equipada.
Monday 10 december 2007 - 17:49

No siguem susceptibles.

Jo crec que la pregunta del Ekipa es força correcte i no te res a veure amb qui la equipa i com.

Ara bé, es de lloar l´oferiment d´en Santillop de netejar la sortida de la via, no?

Fem bondad

Monday 10 december 2007 - 18:48
pues yo tampoco veo mala intencion a ekipa,creo ke solo se a limitado  a pedir informacion.
por otro lado pienso ke si bien santillop no deja de tener razon en sus protestas,creo ke a pecado de oprtunista y ke se ha ekivokado al apuntar a ekipa,ya ke como digo no ha hecho otra cosa mas ke preguntar.
ke a miiiiiiiiiiii ni me va ni me vieneeeeeeeee............pero por comentaaaaaaaarrrrrrrrrr
Y KE HAYA BUEN ROYO OSTIAS!!!!!

Monday 10 december 2007 - 18:50

Jo es que ni tan sols he estat a peu de via i en desconec l´estat,i sembla que jo tingui la culpa de la bruticia i de que la gent sobreequipi les vies,penso que ja som adults i si creiem que hi ha alguna cosa per arreglar es fa una proposta,es queda i es fa,molt simple no?Si fem una volta per Montserrat trobarem molts peus de via que fan pena,entre la porqueria que hi deixen i les restes de instal.lacions deunidó...

Moltes vegades despres d´escalar si cuan torno al cotxe trobo deixalles les recullo,per això m´he sentit ofes.

Tuesday 11 december 2007 - 09:37

Potser abans de sentir-se ofesos i sentir les paraules com atacs personals, s´hauria de llegir de nou i analitzar els temps verbals i la persona de la conjugació utilitzada.

Estic generalitzant, tant ara com a l´anterior contestació.

Son reflexions que cal fer abans no actuar en àmbits que poden afectar a molta gent i no a tots de manera positiva.

En breu detallaré aquestes reflexions perqué os podeu explaiar i criticar ferotgement.

No os conec, ni vull fer de pare de ningú, però teniu en compte que la subceptibilitat i la hipersensibilitat no son bones companyes a la societat actual

Salut i tàpia

Santi Llop

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies