Escalada
Algú em sabria dir si han acabat de reequipar la via TIM de l´aeri i on puc trobar una ressenya actualitzada.He buscat una mica i el que trobo és molt antic.Gràcies.
10 Respuestas
Última respuesta Tuesday 11 december 2007 - 09:37
Abans de reequipar-la,aniria be pensar en netejar la sortida. Doncs sembla un abocador.
No penseu en adaptar les vies a les vostres possibilitats, sino en posar-vos a l´alçada de les vies.
No t´equivoquis,no tens ni idea de les meves possibiliats,ni del meu respecte a la natura,potser et podria ensenyar cuatre coses espavilat. Havia llegit que l´estaven reequipat i volia saver si ja estaven.
Suposo que et refereixes a la TIM de la Paret de l´Aeri (Serrat del Moro).
Pel que jo vaig sentir, Tarragó i companyia, volien pujar aquest diumenge (9-12) a restaurar la TIM (després la Easy Rider i després la Valentín), però amb el temporal de vent del nord no sé si hauran anat. Suposo que, com sempre, quan acabin ho faran públic.
Respecte a la via, la ressenya del llibre del Picazo, a l´última edició, la va fer repetint la via l´estiu passat. Ara que no et refiïs gaire de la graduació, no sempre l´encerta.
I no sigueu tan susceptibles tots plegats! Caram!
Desde el meu punt de vista sique m´ha faltat al respecte i jo em defenso i no es problema teu.
No siguem susceptibles.
Jo crec que la pregunta del Ekipa es força correcte i no te res a veure amb qui la equipa i com.
Ara bé, es de lloar l´oferiment d´en Santillop de netejar la sortida de la via, no?
Fem bondad
Jo es que ni tan sols he estat a peu de via i en desconec l´estat,i sembla que jo tingui la culpa de la bruticia i de que la gent sobreequipi les vies,penso que ja som adults i si creiem que hi ha alguna cosa per arreglar es fa una proposta,es queda i es fa,molt simple no?Si fem una volta per Montserrat trobarem molts peus de via que fan pena,entre la porqueria que hi deixen i les restes de instal.lacions deunidó...
Moltes vegades despres d´escalar si cuan torno al cotxe trobo deixalles les recullo,per això m´he sentit ofes.
Potser abans de sentir-se ofesos i sentir les paraules com atacs personals, s´hauria de llegir de nou i analitzar els temps verbals i la persona de la conjugació utilitzada.
Estic generalitzant, tant ara com a l´anterior contestació.
Son reflexions que cal fer abans no actuar en àmbits que poden afectar a molta gent i no a tots de manera positiva.
En breu detallaré aquestes reflexions perqué os podeu explaiar i criticar ferotgement.
No os conec, ni vull fer de pare de ningú, però teniu en compte que la subceptibilitat i la hipersensibilitat no son bones companyes a la societat actual
Salut i tàpia
Santi Llop
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.