Escalada
Hola a todos y todas,
Hoy he visto con perplejidad, insertada en la pagina principal de Madteam, la reseña del Pas de la Mala Dona, la verdad es que me hace daño a la vista ver como se ha apropiado este chico de una reseña que esta en la pagina web de Ivan y Dani Mauri, creo que lo mas logico hubiera sido poner un enlace con mauriweb o dejarlo como estaba. No puede ser que ahora salgas el primero en la lista del Google cuando buscamos las reseñas, por respeto hacia compañeros que llevan muchos años en este mundillo y que ademas son unos pedazos de personas y ya ni te digo como escaladores.
Por respeto borra esa reseña que no te pertenece o al menos di de quien es o de donde la has sacado.![]()
![]()
![]()
![]()
Sergio
14 Respuestas
Última respuesta Thursday 3 july 2008 - 17:31
Pues mas bien parece escaneado de un libro o guia que seguramente tenga un copyright saltado a la torera, aunque haga tiempo que esta en la web de Dani e Ivan... aparte que podrias haber contactado directamente a traves del blog, que para eso está....
"No puede ser que ahora salgas el primero en la lista del Google cuando buscamos las reseñas" .... ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿????????????
Para contactar con el tan facil como: http://borgoth.madteam.net/ficha/
Diría que esa reseña es de un viejo Extrem...
===
K.
http://skalada.wordpress.com
continuación....... y puestos a ser honrados con la propiedad de la reseñas, estas están firmadas por Armand Ballart y figuran 33 vías reseñadas![]()
Primero de todo quiero pedir disculpas, aunque mi intención no ha sido nunca la de apropiarme nada, de hecho la única razón de publicarla en mi blog ha sido la de poder compartir dicha reseña.
De todas maneras, en cuanto he visto el "problema" que he creado, la he eliminado immediatamente.
Así que si he herido los sentimientos de alguien, le vuelvo a pedir disculpas.
Apa, saludos y no habrá mas reseñas en mi blog, así no hay posibilidad de futuros "problemas".
mi comentario iba dirijido a Sergio, por rasgarse las vestiduras ante semejante herejia, soy que de los que piensa que cuando una reseña se publica , es precidamente para eso para que llegue al mayor número de personas y en cuanto en más sitios este pues más facil será encontarla.
saludos
Be, ja torno a ser aquí, i he decidit eliminar el blog, suposo que ara tindré "més temps" per les meves coses, ja que la idea del blog era compartir les experiencies i informacions, pero suposo que hi ha gent que es deu sentir molesta pq, tot i que les ressenyes no eren meves, vaig recollir info de dos llocs diferents per poder tenir tota la info reunida.
He de dir que el dibuix, per si sol, no diu gaire per si sol (no hi ha noms, ni graus), no creus Sergio?????
Per cert, Sergio, no dius res de les ressenyes que hi havia de Penya Ginesta? tampoc possava d´on les vaig treure (Son de MADTEAM).
Així que el blog queda eliminat, gracies a aquesta gent que se sent molesta pq no surt el primer a Google.
Gracies a tots els que heu entés el motiu de publicar la ressenya.
Borgoth,
Sense polemitzar, poder has volgut matar mosques a canonades.No crec que sigui necessari esborrar el teu blog. Pero per aixo es teu, per a que facis el que vulguis.
Sergio te una mica rao, pero com jo no vec cap mala fe per la teva part, el que t´ hauria suggerit es que ho podries haver arreglat molt facilment posant l´ origen de la ressenya. Es una bona costum que tots tindriem que acostumar-nos a fer.
No t´ho prenguis tant a la valenta.
Salut i força
El que s´ha de tenir en compte també es que l´origen NO es la web de l´Atori, encara que l´hagi agafat d´alla, ja que l´original es d´una revista, d´unes resenyes publicades per l´Armand Ballart, per lo que no se jo si es gaire correcte que apareguin tant a la web de l´Atori com el blog d´en Borgth, per molt que es posi d´on venen, sense el consentiment de l´autor o la publicació, ja que segurament s´estará inflinjint algun copyright (dubto que siguin resenyes copyleft) ... per lo que trobo també fora de lloc el comentari del _Sergio_, ja que les resenyes tampoc son de l´Atori, que ha sigut el primer en apropiarse y publicar una resenya que no es seva, per molt tros de pa (que ho es) ni bon escalador (no se que te a veure, que també ho es) que sigui.
Abans no s´emboliqui mes la troca... Ricard tiu llegim abans de escriure !!! ![]()
Tant a la pàgina web del Ivan i Dani com al blog del Borgoth apareixen ressenyes escanejades de llibres. El primer que tenien que fer es demanar permís als autors del llibres. Si el donen i citant la font, aixó si que es podria fer. En cap dels dos llocs s´ha fet. Per tant no entenc la pixada fora de test del Sergio... El Borgoth podia demanar permís o borrar... ha borrat... res a dir. Hem d´entendre que per mes que es tingui ganes de divulgar unes ressenyes, els autors dels llibres perden moltes hores i tenen uns costos en fer-los...
m´ he explicat malament,
no volia dir que cites la web de l´ atori, volia dir que cites l´ origen de les ressenyes... pero pel que dieu tambe esta mal fet, si no hi ha permis de l´ autor. OK ja he pillat el truc.
pero tampoc crec que el xaval tingui que esborrar tot el seu bloc...
amb esborrar el dibuix aquell on no es veia res n´hi havia prou. no?![]()
I d´ acord... la pixada fora de test del sergio es de riure...![]()
Holas de nuevo
A lo mejor el otro día me mee fuera del tiesto, pero con todo esto, el sentimiento que yo queria expresar era... que si algun día tengo tiempo, dinero y voluntad... y equipo algun sector o me curro una via, solo espero que en algun rinconcito se diga quien estubo gastando su tiempo y demas, para que todo el que quiera lo pueda disfrutar. Salga donde salga(en Madteam, en mauriweb o en desnivel)
Por mi parte fin de la polémica y ha escalar los que puedan![]()
saludos
Sergio
Home Ricard, a mi em va sentar molt malament que m´acussessin, primer sense fundaments (no em coneixen), i segon, potser m´ho he pres a la valenta, i podria haver posat l´origen, si, pero el fet que la queixa, sembla que ve més pq no surtien primer al google, que per el fet de publicar la ressenya, que tot dit, sembla ser que no es ni dels seus amics, com ell diu.
Desprès d´haver dit això, penso que tens raó, de vegades m´agafen rampells.....
al final ens entendrem tots...
un error, una pixada fora de test, pero tots sabem que no hi ha mala fe en cap de les respostes.
jo penso que tal com esta el tema, si es una ressenya publicada (com aquest cas) millor no posarla. d´ ara en endavant ho tindre clar...
i un consell, continua amb el teu bloc, que segur que algu pot aprofitar algun dels teus relats/ressenyes/aventures...
salut a tots
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.