La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Escaladors a Calafell

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 2 july 2008 - 00:23:50

Escaladors a Calafell

Hola!!!

Molt bones gent!!Doncs res, era per saber si algú saps de grups d´escalada per Calafell o voltants disposats a deixar-me que "m´acopli" amb ells. Haig de dir que sóc novatilla, he escalat unes quantes vegades xo no ho vull deixar, em va enganxar desde l principi!!!és una sensació impresionant el q sento quan escalo.... una sensació q no vull deixar de sentir....

Bueno prou rollos...jajjajajaj

Moltes gràcies x tot!!!

M@2Ta

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Saturday 16 august 2008 - 13:32

Wednesday 2 july 2008 - 01:08

Hola,

jo he estat anant a l´estiu al bulder del poliesportiu de segur de calafell. el bulder pertany a un grup d´escalada de segur, i jo crec que podrien deixar que t´"acoplis" sense problema.ara mateix no puc dir-te cap num de movil de ningú, però el que pots fer és passar-te perl bulder qualsevol tarda que no plogui i poder trobes algú per allà.

El club es diu Club d´Esports d´Aventura de Segur de Calafell C.D.A.S.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 2 july 2008 - 20:50

Moltes gràcies JIMBO, m´hi arribaré un dia d´aquests a veure q tal

Moltissimes gràcies d veritat...

Friday 1 august 2008 - 22:36

Ei gent que tal jo tamb´busco penya per escalar per calafell o pr altres cntrades, tinc cord arnés, etc.  En fi si hi ha algú interessat ja sabeu on sóc.

Apa salut i qe vagi bonic.

Saturday 16 august 2008 - 13:32

Ei Marta jo fa poc que visc a calafell, i m´agradaria trobar gent per escalar junts, tinc tot el material necessari ( corda, arnés,etc).

En fi si estás interesada contesta´m i quedem algun dia per fotrali una ic de canya a la escaladam ok?

Salutacions i que vagi bonic.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies