Escalada
David Tarrago, por causa de los ultimos comentarios sobre sus "trabajos" de "bricolage" en Montserrat con la culminación de la rotura del peroné y salida exterior por la herida abierta, en la segunda tirada de la Puigmal al Cavall por Ferran Pradas, con el consiguiente reguero de sangre roja (segun el esperaba que fuer algo azul), y rescate en helicoptero a manresa, al saltarle un tascon, volo y arranco algun clavo made in tarrago, de la fisura ciega y aterrizo en mitad de primer largo.
Bueno, envio una serie de e-mails a algunos foros, informando o "amenazando" segun se mire, je,je,je de que este sabado ha marcado una reunión en el Hotel del Bruc a las 8,30 para dialogar tomando unas birras, .............por mi parte avise que a esa hora solo cafe con leche, pero debe ser por volverme viejo................., bueno hay opiniones para todos los gustos !!!!!!. incluso a petición de alguien la FEDE atraves de su Vice dice intervenir de moderadores........(desde cuando la feec se mete en el boxeo y artes marciales!!!!!).........
Sin desperdicio el relato de Donn Demetrinco , uno de mis mayores admiradores, tiene en su blog varios articulos exaltando mis "qualidades" gracias colega!!!.
http://largodificilyenlibre.blogspot.com/2008/07/miscelanea-del-martes.html
Lo que me ha sorprendido muy gratamente es que El Pescador d´estels, ha realizdo una muy correcta "restauració" de la Boy Roca....(incluso comenta en el prologo qe parece que se hizo deprisa para evitar que fuera yo...ja,ja,ja............gracias tutusaus, ahora a por la Momieta, la Trunfa y la Ludwig Casanelles a la Panxa)
http://pescadordestels.blogspot.com/2008/07/restauraci-via-boy-roca-lelefant.html
Pero se hace la reunión el sabado o no!!!!!!
un saludo
jordi
2 Respuestas
Última respuesta Friday 11 july 2008 - 02:44
La reunión no se hace, lo pone en el foro de la feec.
La culpa de la fractura la tiene Ferran. Se cayó él. La escalada es inherentemente peligrosa.
No te habían expulsado de este foro? Llevas meses poniendo a parir al personal, para qué vuelves?
Em sap greu embrutar-me les mans, pero no m´he pogut estar.
Fa 40 anys que escalo. He vist i fet quasi de tot. D´escalar amb
çcànam a amb 60´s bicolors. De bota rígida (Ven-Suri-Ven, per exemple) als gats (els primers Calma), pero mai m´havía trobat ningú tant ...*....
Per una banda em sembla raonable volguer recuperar una zona urbana d´escalada, pero per l´altre em refot que qui ho promocioni sigui algú que s´estigui carrregant l´esperit de l´escalada.
Si algú no pot superar la llastra de Normal de la Portella Petita (III) http://www.gis-taus.es/foro/viewtopic.php?f=9&t=13 , segurament no ha escalat en la seva vida; probablement -a no ser que porti un peltz- no s´haurà colocat correctament el talabard; mes fàcil encare que de nusos res de res -recordo una vegada d´un que deia que en sabía molt que va arrivar a la reunió amb la cara morada: s´havía fet un nus corredís i anava cridant "tiba, tiba!" a la Peluda d´Agulles -d´axió fa molt temps, no hi havien talabards-, i a mes a mes, qui l´asseguraba probablement no tenía ni punyetera idea del que estava fent.
Amb aixó vull dir que NINGÚ, ni tan sols DEU -si es que existeix- te dret a canviar l´esperit dels qui van obrir vies per les nostres parets per que hi hagi algo o algú que es pugui fer mal (hauríem de posar passamans a les escales de les comunitats veins!).
L´escalada es un esport de risc. Qui el practica assumeix aquest risc a consciencia i l´accepta o el refusa en funció de la seva capacitat. Quan un s´equivoca, ho paga -ho se: jo em vaig equivocar una vegada-. La veritable QUALITAT de l´escalador es saber reconeixer els propis limits i de saber disfrutar del seu esport prefit dins d´aquests limits, pelque es necessari CONEIXER I INFORMAR-SE.
Mai tindría l´idea de reequipar la Rambla per fer-la en Ae pel fet que els començen no saben com agafar-se. Senzillament disfrutaría de veure-la fer i somiar que, potser, amb els 50 fets i entrenant a dojo -i no com ara-, podè arribo a la primera xapa.
Aquest es el meu primer i últim post en relació a aquest personatge que, segons ell mateix, no el fa callar ni deu.
Apa siau! Salut i tibar!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.