Escalada
hola, doncs estic buscant algu d´info per a poder escalar 5 o 6 dies per la zona nord de catalunya. començant per nuria a la dent del rossell, i després anant cap a puigcerdà, andorra i dent d´orlú.
Algu em podria donar recomanacions per escalar esportiva o llarga en puigcerdà, andorra i zones properes a la dent d´orlú.
Gràcies i bones escalades
3 Respuestas
Última respuesta Tuesday 16 september 2008 - 16:48
prop de Tarasconne tens la Quie de Sinsat, roca calcarea excelent amb vies des d´esportiva a 400m i la dificultat que vulguis, i una zona escola en granit a Auzat. Hi han guies-topo (jo les vaig trobar al camping Ariege Evasion a Ornolac (a 20mn caminant arrives a la Quie).
que us vagi bé
K
Aqui trobaras tot el que necessites de la Dent d´Orlu i voltants(Ariege).
A disfrutar ![]()
Gràcies als dos.
Al final dent d´orlu no es va fer a causa del mal temps, però de totes formes fent un resum per si algu vol fer la ruta, doncs primer vam anar a la vall de nuria, amb la via Laia, molt wapa, la part superior totalment equipada, tot i q en el últim llarg es va fer de nit i vam anar per on vam poder, a dues escoles d´andorra:
-al pont de st.antoni (direcció la massana) unes 13 vies, però en realitat són 7, ja que empalmen 2 llargs (30m), roca de pizarra amb tot IV de primera tirada i a la part de dalt V+,6b,6b+,6c,7a i un 7c. Està bé per passar el matí.
-Roc de guilla, a engolasters. Unes 30 vies, granit. Un lloc molt wapo per fer esportiva, i crec q de les millors zones per anar a andorra.. de V fins 6c+, un 7a i un 7c.
-Finalment, de baixada d´andorra cap a bcn, parada a oliana en la pared bucolica, a la mitica via Balsam de tigre.
Salutacions, si algu vol ressenyes cassolanes d´aquestes dues escoles ja dirà.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.