Escalada
Hola, algu em pot detallar l´aproximació per anar a fer aquesta via. Vaig ser-hi fa poc i vaig acabar ben encigalat, em sembla que ens varem saltar algun desvio o que se jo. Moltes gracies!
3 Respuestas
Última respuesta Tuesday 14 october 2008 - 22:57
Nosaltres la vàrem fer l´any passat. Et passo l´enllaç on trobaràs tota la informació. Si tens algun dubte m´ho fas saber.
PERE
http://pescadordestels.blogspot.com/2007/11/agulla-dels-tres-ponts-aresta-idllica.html
Merci Pere!, cap allà que tornarem. Aquest desviament de "La roca del Corb" ja el varem veure ja, pero no el vem agafar...i a partir d´allà Senglar Rock.
Gracies!
Si puges per la pista que surt del poble de Peramola direcció Cortiuda (primer asfaltada i després de terra, ben arreglada), a una 4 km del poble trobaràs un trencall a la dreta que porta al mas Torrent (es troba a 200m del trencall). Allà s´aparca i surt un camí (senyal "Corb i Ribalera") que en 20 minuts et porta al coll de Mu i d´allà planejant fins a l´aresta Idíl·lica en 20 minuts més. Si tens 4x4, del mas torrent pots pujar una mica més amunt, però no val la pena.
És l´aproximació més ràpida, còmode i sense gaire desnivell.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.