Escalada
Bon dia! Ahir vam anar per primera volta a la zona d´escalada de Ligüerre de Cinca...de tornada del XII Madstage a Oto (que per cert, genial!!
).
L´última referència a aquesta zona a aquest foro és del 2004 (Óskar), així que apropite i afegisc un poc més d´informació per si algú l´interessa.
Localització:
![]()
S´ha d´aparcar el cotxe a un costat de la carretera, on voreu clarament una fita (hito). A ma esquerra hi ha el sender d´accés. En 10 minuts esteu a peu de via.
Ressenya de les vies:

Des del meu punt de vista,una zona solitària, pedra bona, molt de sol...això sí!
(ahir quasi es deshidratàrem a 30 ºC!).
En general molt recomanable
i si no et dóna rotllo banyarte a un embassament, hi ha una bona platja a 2 minuts en cotxe per refrescar-se (glup, glup...
)
Saludets!!![]()
3 Respuestas
Última respuesta Wednesday 24 september 2008 - 20:20
Hola!!!
enhorabona per l´activitat i moltes gràcies per penjar les ressenyes!
una abraçada i en veiem a Riglossss!!!!!
gatta
Bones a tots/es! voldria saber si tots els que feu aquestes sortides tan temptadores sabeu escalar. Per a mi l´escalada és el meu esport frustat, però fa ara un temps que li dono voltes i no sè mai és tard no? res si en podeu informar una mica, ja que fa poc vaig trobar aquesta pàgina i no sè si faré més nossa que profit, moltes gràcies.
Doncs no. crec que no tots els muntanyencs saben escalar. Jo almenys m´arrestre per la paret.
Els xics amb els que anàvem era la primera vegada que feien escalada i els va agradar. Una escola tranquila, vies asequibles al nivell de cada un, i una mica de motivació i coneixements. Això es el que fa falta.
I tens raó en que mai es tard per ensenyar-te a escalar. Per mi es un complement per tal de poder fer cosetes mes complexes i ineteressants cada vegada.
Salut![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.