Escalada
Hola gent!
Estic buscant alguna zona d´escalada de baix grau entre Puigreig i Vic. Agrairia qualsevol informació. Havia pensat en Moia, però allò es força dur oi?
Gràcies anticipades
6 Respuestas
Última respuesta Thursday 16 october 2008 - 13:06
Et dire algunes zones i si necessites mes informacio d´alguna en concret cap problema:
Gironella: rocodroms un a la plaça i un altre al costat d´un bar la font ....
Collsuspina
Moia: cuatre sectors: montbru, revolt de l´aliga, moretona, la mec
Calders
Gràcies al dos.
Una pregunta més, moia i collsuspina que tal accès tenen, es ràpid? I tenen vies fàcils, de IV i V?
Collsuspina no he nat mai pero per les ressenyes que tic el grau pica bastant
Moia, la zona montbru hi ha un IV i molts V el que pasa es que moltes de les vies estan sobades, l´aproximacio es molt curta ja que el cotxe l´aparques a sobre de les vies i nomes tens que baixar per un caminet. La zona de la moretona pica mes el grau, pero hem sembla que han equipat no fa gaire alguns V no gaires i l´aprox depend don deixis el cotxe potser 10 min, el revolt de l´aliga cuant i vaig nar no habien gaires vies i dures pero per algun bloc vaig veure que hi ha alguns V i no se si IV pero l´aprox es llargueta. La mec no he nat mai pero totes aquestes zones surten al llibre barcelona y alrededores, tot i que faltaria actualitzar el llibre.
PD: Jo tanconselleria que anesis a Berga si vols vies facils i aproximacions curtes, tens el Roc de l´alou 1min aprox i IV i V i per el santuari de queralt hi ha un sectoret tot ple de IV per iniciarse molt maco, a la guia del Bergueda surten totes.
http://zaldyon.blogspot.com/
Sí, yo también te recomiendo el Berguedà.
Allí tienes en plan fácil:
- Roc de l´Alou (pulido)
- Queralt: dos sectores el de subida (todas fàciles) y en el de la ronda (más variedad del 4º al 6b)
Haciendo unos pocos kms más:
- Les Esposes a Sant Julià (idem del 4º al 6b)
- Els Rusc als Rassos (algo rarote pero vias entre 4º y 6a+)
- Malanyeu (de todo y algún 4+ larguito)
- Roc de la Lluna (solo un pequeño sector de fáciles pero entorno inmejorable)
===
K.
http://skalada.wordpress.com
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.