La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Via La Carla se´n va a la Selva; petit dubte.

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 23 october 2008 - 20:07:11

Via La Carla se´n va a la Selva; petit dubte.

Hola!

Algú ha fet la via "La Carla se´n va a la Selva" de la paret del Devessó a Malanyeu? Paga la pena?

No conec gairebé la zona i tinc un dubte sobre la 2ª tirada de la via normal i la variant. M´han fet arribar un ressenya en la que diu que només calen 11 Xpress  i les reunions. Sabeu si a part de les assegurances que hi ha (2 i 3 assegurances respectivament), es pot col·locar quelcom més per protegir el llarg?

-Gràcies!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Tuesday 28 october 2008 - 16:44

Sunday 26 october 2008 - 19:01

Bona tarda,

La via està molt assegurada ja que la vaig obrir pensant en que es pugui fer sense patir gaire. És una via d´iniciació. Avui la he anat a fer amb la meva filla Carla.

El primer llarg és disfruton, el segon unicament te els primers 10 metres escalables ( assegurats amb un pitó i un parabolt ) i la resta son de transició fins a la reunió. No cal posar-hi res més.

Si vols fer la variant rapel, un cop escalats aquests 10 primers metres, arribaràs a la paret i , en comptes de caminar cap a la dreta, has de continuar recte amunt, 2 parabolts més fins arribar a la reunió, no cal portar material.

la darrera tirada de la variant rapel te 6 parabolts, però es poden posar friends si ho creus necessari.

És una via sense grans pretensions ( és la primera que equipo) i al respecte de si val la pena fer-la hi ha opinions de tot tipus, hi ha qui la troba massa assegurada i qui ha disfrutat molt.

Si la fas, ja m´ho diràs

salut i a tibar

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 26 october 2008 - 19:14

Gràcies Joan!

La primera tirada la conec ja que farà qüestió d´un mes la vaig fer i la vaig baixar pensant que no tenia continuïtat i certament es disfrutona. Despres d´escriure el post vaig furgar una mica i vaig trobar la ressenya a Kpujo. De tota manera, aquest cap de setmana no ha pogut estar, però segurament el proper pugem i la fem.

Ja et diré el que!  

I gràcies un altre cop per la info!!! Salut.

Monday 27 october 2008 - 10:58

Bon dia,

Si finalment la vas a fer, em pots deixar el teu comentari al meu Bloc, allí hi tinc penjada la ressenya

http://sisbemessanapren.blogspot.com/

( també el pots trobar a bloc de blocs catalans )

salut

Tuesday 28 october 2008 - 16:44

La meva intenció era pujar aquest proper cap de setmana ,però amb les previs de mèteo que hi ha ,em fa l´efecte que s´imposaran altres activitats. Però no et preocupis, es a la llista de pendents, i tant aviat la fem la et faig cinc cèntims.

Gràcies company!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies