La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >acces a la cara sud del montgros.

Escalada

volver al indice del foro.

Friday 24 october 2008 - 12:25:30

acces a la cara sud del montgros.

He trobat una zona a montserrat q te bona pinta. Es a la zona del montgros cara sud.

http://www.onaclimb.com/montsecroq/ecossud.htm#

El tema està en que no et donen cap ressenya de com arrivar-hi i volia saber si algu sap com arrivar-hi i si tinc una petita possibilitat de aconseguir-ho sense coneixer gens montserrat.

Ja de pas, si algu hi ha estat, pot donar la seva opinio

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Thursday 30 october 2008 - 13:38

Friday 24 october 2008 - 14:41

La veritat es que si no coneixes gens montserrat aquest és dels pitjors llocs per començar...  però bueno, em sembla que jo nomès hi he estat per allà un cop i no sóc la millor persona per donar-te referencies... Potser millor que ajudi algú altre.

Com a orientació i que algú em corregeixi si m´equivoco, que no vull que et perdis per culpa meva:

des de cara nord em sembla que s´arribava des de santa cecilia pujant per la canal de la llum (passat sant jeroni) .  Un cop a dalt es torna a baixar ( em sembla que és la canal dels micos) i un cop abaix el montgròs i els plecs del llibre t´han de quedar a la dreta.

Potser es triga entre hora y hora i mitja per arribar des de Sta Cecilia fins allà.  Això si, no crec que et trobis massa gent.

Salutacions

Ocultar todas las respuestas      
Friday 24 october 2008 - 15:06

No m´he enterat de res!!! A 1,5 hores d´aproximació!!!! Doncs segur que no hi ha ni cristu!!

En tot cas moltes gracies! si algu sap com arrivar-hi desde la cara sud que es la que tinc més per mà(hi he estat un parell de cops) també pot explicar... Potser es triga menys

Vaig a veure si trobo algun mapa de montserrat que això sembla molt complicat!!

Salut!

Friday 24 october 2008 - 17:25

Si no coneixes molt la zona es un xic complicat, qui no sa perdut mai anant a buscar un peu de via d´algun raconet de la muntanya.

Pel Sud tambe s´arriva, aveure... tens que anar d´aparcar a la masia  de Can Jorva ( es el mateix on comença la canal del Joc de l´oca, molt coneguda ). Despres agafes el cami del francesos, el cami aquest surt a 200m. del aparcament, entre la masia de Can Jorva i la Vinya Nova, un cop l´agafes es anar tirant cap dált ( molt trepitxat, fites i pintures varies ) i arribes al coll de l´ajaguda ( es desde on esta tirada la foto del enllaç ), a partir d´alla depent del que vulguis escalar ( plecs, montgros, salamandra, ajaguda....) es un cami o unaltre, i d´horaris una hora o hora i mitja.

Mira de agafar algun mapa, per que sino .... i ademes descobriras molts mes racons, coves, barrancs, refus....

Salut i a tibar fort, Alex

Tuesday 28 october 2008 - 18:09

No té pèrdua company. Alx:: ha estat força precís. I recorda que el Montgròs és gros i es veu de tot arreu. De tota manera és un bon consell comprar, o portar, un bon mapa. Montserrat és perdedora, en aquest cas no, i és molt bonic anar coneixent el nom de les agulles, les baumes, camins,... Au, que aquesta no és per tant!

Thursday 30 october 2008 - 10:22

gracies compays!!

Al final vam anar a fer una altra via a la Vinya Nova que tampoc vam trobar!! Jejejeje A mes, em vaig enterar després que, la via que voliem anar a escalar (fukuda) està prohibida tot l´any així que millor que no l´haguessim trobat! Encara ens haurien estat esperant els forestals amb una multeta per burros!! Total vam anar a pasejar, això sí, carregats amb les cordes no fos cas que trobessim la via! Un desastre de sortida escaladora! Sort que montserrat es molt maco i que sempre que et perds acabes trobant vies i sectors nous

Bones escalades!

Thursday 30 october 2008 - 11:53

Me parece que hasta enero del 2009 no entran en vigor las prohibiciones, así que si quereis hacer la vía, es el momento.

Bueno, y después tampoco creo que se acerquen mucho los forestales por allí porque no hay pista para llegar con el 4x4.

Saludos.

Thursday 30 october 2008 - 13:38

Yo al principio pensaba igual, pero no. Cito el texto oficial:

"Primera: Entrada en vigor

Zones de màxim interès ambiental definides a l´article 2: aquest acord entrarà en vigor l´endemà de la seva aprovació definitiva per part de la Comissió Executiva del Patronat de la Muntanya de Montserrat."

Esa zona está incluida en ese artículo así que esta prohibida desde el primer dia. :(

Osea qeu si la via Fukuda está en la zona prohibida de la Vinya Nova quizá encuentres a los forestales esperándote en el coche cuando la acabes, que no son tontos... :(

===

K.

http://skalada.wordpress.com

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies