Escalada
hola a tots.
segurament la gran majoria de vosaltres mai ha visitat ni visitara el petit sector que vaig equipar a castellvell del camp (de la qual hi han ressenyes penjades a aquesta mateixa web)
en ella hi ha una via que esta equipada de tal manera que es pugui fer en artificial, xq hi ha gent, que el nostre objectiu no es escalar exclusivament vies de 30m o menys, sino que tenim una ment mes amplia i ens dediquem a fer pareds llargues en els qual et pots trobar mes d´un pas o llarg en artificial.
dns quina va ser la meva sorpresa quan dilluns em vaig passar per veure com evolucionaven 3 linies noves que s´estan equipant i em vaig trobar que m´havien fotut varies xapes d´aquesta via, de tal manera que la versio en artificial no es pot realitzar.
se que no cal fer-la en artificial xq es suficientment facil (6b) com per forçar-la amb lliure, mes dire segurament vaig fer la segona o tercerera repeticio en lliure de la via.
crec que aquesta via com totes les altres es mereix un respecte xq es va equipar, mes ven dit reequipar, amb l´intencio de poder polir la tecnica i els moviment sobre els estreps. I aixi quan toqui avançar sobre seguros precaris i escalar en artificial com deu mana nomes estiguis pendent de colocar be el seguro i progressar i no de com mouret i passar per alli lo mes fi possible.
aixi que si el que ho ha fet veu aquest missatge espero que les torni a colocar, xq sino em veure obligat a fer accions mes drastiques.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.