Escalada
hola vaig bastant a aquest sector hi actualment hi han vies que no hi surten a la guia de montserrat sur em refereixo al sector a la esquerre de les vies de la olivera(somnis de primavera) fins al totxo del l´oskar ....i al totxo de l´estel a banda dreta tot el raco aquell tampoc hi surt, ni se res si algu sapigues algo....em faria un favor la pag d´onaclim ja la he visitat molt bona per aixo!!
(Post Editado: 19-5-09 00:17:29)
5 Respuestas
Última respuesta Tuesday 26 may 2009 - 14:44
Trobaràs moltes, que em sembla que no totes, a la pàgina d´Onaclimb (www.onaclimb.com), busca Tot Collbató (Monserrat/Ressenyes/Montse Sud dreta) i ves mirant
les ressenyes del la dreta del totxo de l´estel es un sector que es diu pell roja i si estan a onaclimb moltes gracies !!! per cert un sector molt ben equipat!!!! les de ladreta del totxo de l´espero no tinc manera de trobarles...![]()
En el Pell Roja compta un plus més en el grau de les vies, que no són regalades, però són molt guapes.
Les que tu dius me les vaig mirar, però no he anat encara per allà.
Les vies noves del Totxo de l´Oscar són com a màxim 6a la més dificil, a la dreta d´aquest hi ha 4 o 5 vies fàcils entre 4+ i 5.
No hi ha croquis de les de l´Oscar i de les altres estant al Bar Anna.
ok ja pasare per el bar a fer un cop d´ull pero crec que mes o menys es el que tu dius!!!merci
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.