La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >RESEÑAS ANDORRA?

Escalada

volver al indice del foro.

Friday 27 august 2010 - 01:07:20

RESEÑAS ANDORRA?

hola a todos!! llevo tiempo sin encontrar las reseñas de escalada de Andorra, por lo visto (al menos lo q m dijeron en viladomat) autor y editorial no se ponen de acuerdo y llevan años sin reeditar el libro. Así que siempre que voy a Andorra  escalo sin saber qué escalo, en la oficina de turismo sí que encuentras el nombre de los sectores, número de vías, más o menos la equipación y el grado en general, pero de la aproximación y del grado de las vías nada. Si alguien pudiera pasarme lo que tenga de reseñas se lo agradecería mucho!!

Gracias de antemano!

mi mail josune_8c@hotmail.com

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Wednesday 1 september 2010 - 20:23

Friday 27 august 2010 - 10:27
Hola sandrix, ressenyes de tota andorra no tinc, però et passe al teu correu una guia d´escalada de manuel suarez, amb un resum de les escoles i zones andorranes. Si vols d´algun sector concret, jo tinc alguna cosa pero no gaire. Ja diras

Salut

Ocultar todas las respuestas      
Friday 27 august 2010 - 10:39
Ieps, nosaltres tenim el llibre, el vam trobar a Altaïr, i no fa gaire el vam tornar a veure... encara que està una mica amagat

si no el trobes ens ho dius viam si tel podem pasar

Friday 27 august 2010 - 11:52

al altair, q bo no ho havia pensat. Vaig preguntant a tota botiga de muntanya que entro per si els quedés algun llibre per aquelles casualitats, però no havia pensat en altair, em passaré a vere si tinc sort.

Gràcies rapaz pel document, jo tmb tinc un resum semblant però en aquest encara hi ha una mica més d´info, perfecte!!

M´agradaria tenir les ressenyes d´engolasters, tant d  les agulles com dels totxos del camí dels matxos, i del solà d´enclar, i d´altre sectors que encara no he pogut visitar, tant via llarga com curta. Però ja intentaré aconseguir el llibre que començar a escanejar ressenyes és un pal, si algú té ja algún sector escanejat doncs guai si mho pot enviar. JO les úniques que tinc i que puc passar són del sector cascada riu d´orina, però al mateix peu de via hi són en un cartell informatiu molt currat.

Gràcies nois!! Madveras si no trobés ressenyes doncs a vere si en alguna madkedada o trobada em podeu passar el llibre, ja ho parlaríem. Gràcies de nou, salutacions companys 

josune_8c@hotmail.com

Friday 27 august 2010 - 12:06
De les agulles d´angiolasters tens les resenyes a la web, les vam penjar nosaltres ;)

Friday 27 august 2010 - 15:02

oooooh q bé, moltes thanks!!

Monday 30 august 2010 - 11:33

Siguiendo la idea de mister madveras, entré en la web de altair barcelona. Busqué el libro, y lo encontré, lo reservé con opción de recogerlo en la tienda y pagarlo. Parecía todo muy bonito y muy fácil, demasiado, hasta que esta mañana he recibido un mail d la tienda diciendo que el libro està exhaurit... no creo q lo tengan en la tienda perdido oi? por si acaso pasaré un día de estos pero m temo q no lo encontraré

Monday 30 august 2010 - 11:35
Prueva a ver, cuanod fuimos nosotros lo tenian por ahi que ni se veia, si no lo entuentras nos lo dices 
Wednesday 1 september 2010 - 20:23

Ei, jo tinc entès i aixina ho he fet algún cop, que te passen algunes en les tendes d´Andorra dedicades a la venda de material de muntanya. M´estalvio fer-ne publicitat perquè no s´ho mereixen pas. Demana ressenyes com si anessis a fer un gran gasto i... compra´t un mallon, ggg.

Per cert, si algú té alguna ressenya per grimpar fins l´Aneto i que no siguin crestes... es que no em contesten, esnif, esnif.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies